کد خبر : 1454671 | 26 مرداد 1396 ساعت 09:10 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل سایپا پای مهاجمان به گل باز خواهد شد

فریبا: دایی در انگیزه دادن کارکُشته است

بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال شرایط این تیم را مناسب توصیف می کند و امیدوار است آبی‌پوشان تهرانی در هفته چهارم سایپا را شکست دهند.

فریبا: دایی در انگیزه دادن کارکُشته است

به گزارش "ورزش سه"، با فریبا در خصوص وضعیت استقلال و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به ما پاسخ داد.

 

شرایط فعلی استقلال چطور است؟
ما شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی را پشت سر می گذاریم. بچه ها فیلم بازی قبلی برابر تراکتور را دیدند و همچنین قرار است فیلم بازی های سایپا را آنالیز کنیم تا آنها از حریف این هفته ما شناخت کامل را به دست بیاورند. 

 

مثل اینکه قرار است مشکلات مالی هم برطرف شود؟
بله، آقای افتخاری به بازیکنان قول داد که به زودی پیش قسط اول قراردادها را پرداخت کند و طبیعتا بازیکنان هم روحیه بالایی دارند. خوشبختانه آنها تا الان چیزی نگفتند و مردانگی به خرج دادند حتی آقای افتخاری هم از  بازیکنان تشکر کرد. به هر حال مشکلات مالی وجود دارد ولی باشگاه درصدد است تا آنها را برطرف کند.

 

در مورد سایپا چه نظری دارید؟
بازی سختی خواهیم داشت چون سایپا تیم چغر و دونده ای است که در یک سوم رو به جلو شرایط خوبی دارند. آنها وینگرهای سرعتی و دونده دارند و کار آسانی در پیش نخواهیم داشت. از طرفی علی دایی هم روی نیمکت آنها حضور دارد و او در روحیه دادن به شاگردانش بسیار کارکشته است. ظاهرا قرار است بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود که البته کیفیت زمین مسابقه مناسب نیست ولی امیدوارم بتوانیم این بازی را ببریم.

 

مثل اینکه چند بازیکن را دوباره در اختیار ندارید؟
ما از شروع لیگ به غیبت بازیکنان عادت کرده ایم.

 

خیلی ها پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می دانند، نظر شما چیست؟
از حالا نمی شود چیزی را پیش‌بینی کرد. پرسپولیس و استقلال هر فصل مدعی هستند و امسال هم این شرایط وجود دارد. ما تلاش می کنیم خیلی زود خودمان را به بالای جدول برسانیم. 

 

اینکه مهاجمان استقلال هنوز گل نزده اند، برای شما نگران کننده نیست؟
مطمئن باشید در این بازی پای مهاجمان ما به گل باز خواهد شد. اکثر تیم ها غیر از پرسپولیس که با دو مهاجم بازی می کند، با یک مهاجم بازی می کنند و طبیعی است که در این شرایط هافبک ها هم گل بزنند. ما نگران گل نزدن مهاجمان نیستیم و آنها به زودی گل خواهند زد.

 

در مورد مهرداد میناوند و اینکه او گفته اگر باز هم در آن برنامه شرکت کند همان حرف ها را خواهد زد چه صحبتی دارید؟
نمی دانم چه بگویم واقعا چه می توان گفت؟ او کار بسیار زشتی انجام داد و طبیعتا باشگاه هم این موضوع را پیگیری می کند. چقدر خوب است که ما مواظب رفتارها و گفتارهایمان باشیم.

دیدگاه‌ها