کد خبر : 1454695 | 26 مرداد 1396 ساعت 11:24 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرجنب و جوش ترین مرد آزادی 

خطر! به اکبرآقا نزدیک می‌شوید

با متوقف کردن قهرمان بی انگیزه در تهران اولین امتیازات فصل را از سرخپوشان گرفت تا شوک بزرگی به پرسپولیسی ها در آستانه سفر آسیایی وارد کند.

خطر! به اکبرآقا نزدیک می‌شوید

به گزارش "ورزش سه"، اکبرمیثاقیان را همه با شوک های ناگهانی می شناسند. مردی که در زمان هدایت راه آهن با زدن سیلی به گوش شاگردش در ورزشگاه آزادی همه نگاه ها را به خود معطوف کرد این بار  با بازیخوانی در نیمه دوم و چند تعویض طلایی ورق را برگرداند تا تیم کم بضاعت سیاه جامگان برابر قهرمان لیگ با دست پر زمین را ترک کند.

 

1235607

 

امتیازی طلایی که انصافا در کسب آن اکبر اوتی و شاگردانش کمی هم خوش شانسی آوردند ضمن این که اشتباهات داور هم به داد آنها رسید اما با این وجود نباید هنر اکبراقا و شاگردانش را نادیده گرفت. بازی دادن به جوان پرتحرکی مثل امیرمحمد پناهی که زننده گل تساوی تیم بود یا بازی دادن سر موعد به یونس شاکری سازنده گل ثابت کرد میثاقیان با شناخت و برنامه ریزی دقیق به مصاف پرسپولیس آمده بود.

 

1235603

 

اکبراقا دیشب در آزادی از همان دقیقه اول تا دقیقه آخر کنار خط طولی مثل بازیکنان این تیم جنب و جوش داشت و در برخی صحنه ها به تصور این که خود در زمین مسابقه است باسرعت بیشتری از شاگردانش می دوید! آواهایی که در کنار خط سر می داد یا شوخی و خنده ای که با اوت اندازهای پرسپولیس داشت او را تبدیل به فعال ترین مرد میدان کرد . مربی ای که همراه با بازیکن ها تکل می زد و پاس می داد و البته به وقت اوت های پرسپولیس روی اعصاب اوت انداز ها می رفت. او در لحظه خطای پناهی روی مسلمان هم لب خط بود تا همراه با گلزن جوان تیمش از ستاره پرسپولیس دلجویی کند. 

 

1235606

 

اما جالبترین تصویر را امیرحسین خیرخواه در انتهای بازی شکار کرده، زمانی که میثاقیان دست بر گردن برانکو طوری به دوربین نگاه می کند که در مردمک چشمش می شود این یک امتیاز را دید. مردی که قبلا در آزادی همیشه با لقب ضدفوتبال خطاب قرار می گرفت اما حالا مسن تر و محترم تر،  حتی با همان سبک بازی مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد. این کل ماجرای روز اول هفته چهارم بود و در این ماجرا پیرمرد پرانرژی گنبدی قصه نقش اول را بازی کرد.

 

1235604

دیدگاه‌ها