کد خبر : 1454883 | 26 مرداد 1396 ساعت 23:52 | 66K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت درباره قهرمانی زود است

صادقی: پشتک زدن مگر عیبی دارد؟

هفته چهارم و درباره قهرمانی صحبت کردن خیلی زود است. اما ما خوشحالیم که تیم ما علاوه بر آنکه نتیجه می گیرد خوب فوتبال بازی می کند و این ما را به آینده امیدوار می کند.

صادقی: پشتک زدن مگر عیبی دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی پس از پایان دیدار برابر استقلال گفت: به نظرم بازی بسیار خوبی بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد و کاملا مسلط بود. ما تا دقیقه 30 موقعیت 70، 80 درصدی داشتیم اما بعدش استقلال تا پایان نیمه اول بازی را در دست گرفت.


او ادامه داد: در نیمه دوم با صحبت هایی که در رختکن انجام شد سایپا خوب کار کرد و معتقدم مستحق برد بودیم. 


او درباره احتمال قهرمانی این تیم گفت: هفته چهارم  و درباره قهرمانی صحبت کردن خیلی زود است. اما ما خوشحالیم که تیم ما علاوه بر آنکه نتیجه می گیرد خوب فوتبال بازی می کند  و این ما را به آینده امیدوار می کند. مهمترین چیز این است که این روند را تا پایان لیگ حفظ کنیم. من مطمئنم تیم ما حرف های زیادی برای گفتن دارد.


صادقی در رابطه با داور این دیدار نیز گفت: درباره داوری من نمی توانم نظر بدهم و فاصله هم زیاد است و کارشناسان داوری باید در این خصوص صحبت کنند.


او درباره شادی گل مهاجم تیم سایپا گفت: من خوشحالی بعد از گل محمد عباس زاده را ندیدم و ما هم داشتیم خوشحالی می کردیم. پشتک زدن مگر چه عیبی دارد! به هر حال نباید هواداران را تحریک کرد ولی خوب وقتی بازیکنی گل می زند خوشحالی می کند دیگر.

دیدگاه‌ها