کد خبر : 1454983 | 27 مرداد 1396 ساعت 17:28 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم از حدادی فر عذر می خواهم

بادامکی: جوان‌های سیاه جامگان باید زحمت بکشند

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان می گوید یک امتیاز از تیم قدرتمند و منسجم پرسپولیس گرفتند کار بزرگی است.

بادامکی: جوان‌های سیاه جامگان باید زحمت بکشند

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس دیداری سخت بود، آنها تیم قهرمان فصل گذشته هستند و در شرایط خوبی قرار دارند و خوب بازی می کنند. ما با تیم آماده ای رو در رو شدیم و در دقایق پایانی توانستیم با گلزنی یک امتیازخوب از تیم قدرتمند و منسجم لیگ به دست بیاوریم که مطمئنا این یک امتیاز در ادامه رقابت ها برایمان کارساز خواهد شد.


او درباره حضور امیرمحمد پناهی و گلزنی در این بازی گفت: ما چند بازیکن خوب دیگر هم داریم که می توانند در ادامه مسابقات مان پا به میدان بگذارند و با تلاش برای سیاه جامگان موثر واقع شوند البته به  شرط آنکه زحمت بکشند و بتوانند روند خوبشان را حفظ کنند تا بتوانند به فوتبال ایران کمک کنند.


وی که زمانی در تیم پرسپولیس بازی می کرده درباره انگیزه گلزنی اش می گوید: شانس گلزنی داشتم اما ضربه ام را بد زدم و گل نشد و باید بهتر از این می زدم. کدام بازیکنی است که دوست نداشته باشد گل بزند، آن هم بازیکن سابق پرسپولیس باشد و در آزادی مقابل آن همه تماشاگر پا به میدان بگذارد؟


بادامکی درباره اتفاقی که برای حدادی فر افتاد باز هم ابراز ناراحتی و عذرخواهی می کند و می گوید: این موضوع خیلی روی روند فوتبالی و عملکردم تاثیرگذار نبوده و دیگر یک هفته، 10 روزی از آن ماجرا گذشته و زیاد هم درباره اش صحبت شده. باز برای ایشان متاسفم شدم و چندین و چند بار عذرخواهی کردم و امیدوارم که او را دوباره در زمین فوتبال ببینم.


او در رابطه با دیدار هفته پنجم مقابل نفت هم نظرش را اینطور بیان می کند: آن بازی هم سخت است و نباید به شرایط نفت توجه داشته باشیم. آنها بازی خوبی را مقابل تراکتور انجام دادند و بازیکنان و مربی خوبی دارند ما باید با امتیازگیری در هر مسابقه شرایط خوبمان در جدول رده بندی را حفظ کنیم.


هافبک سیاه جامگان با مقایسه شرایط فصل گذشته این تیم و امسالشان اضافه کرد: شرایطمان نسبت به فصل گذشته بهتر است و دیگر حواشی سال گذشته را نداریم. همه تلاش می کنند تا امکاناتی فراهم شود تا دیگر به مانند فصل گذشته تیم دچار نوسانات نشود. جو تیم خوب است و بازیکنان خوبی جذب شده اند البته آقای میثاقیان هم برای موفقیت تیم بسیار زحمت می کشند.


او درباره خوشحالی میثاقیان در نشست خبری بعد از بازی هم می گوید: بازی سختی بود و فشار روی تیم ما زیاد بود. مقابل حریفی چون پرسپولیس چنین نتیجه گرفتن خب به طبع سخت است اما ما با شرایطی که داشتیم یک امتیاز این بازی را گرفتیم. خیلی از نظر روحی روانی خوب بودیم و فکر می کنم با همین یک امتیاز شخصیت تیمی مان را به اثبات رساندیم.

دیدگاه‌ها