کد خبر : 1454997 | 27 مرداد 1396 ساعت 17:15 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

طفره دیگو سیمئونه از صحبت در مورد کاستا

لالیگا برای اتلتیکو از فردا آغاز خواهد شد و این تیم باید به مصاف تیم تازه صعود کرده جیرونا برود.

طفره دیگو سیمئونه از صحبت در مورد کاستا

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو به دلیل محرومیت از خرید بازیکن، با همان تیم فصل گذشته‌اش کار خود را شروع  خواهد کرد.

 

 

1188941

 

 

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« بدون خرید بازیکنان جدید ما مجبوریم با همان بازیکنانی که در تیم‌مان داشتیم، خودمان را تقویت کنیم.

باشگاه اما تلاش فراوانی برای نگه داشتن تمام بازیکنان مهمش انجام داد و کار مهمی صورت گرفت. کاملا واضح است آنهایی که ماندند نسبت به باشگاه احساس تعلق خاطر دارند و این ارزش باشگاه را نشان می‌دهد. به نظر خیلی‌ها تصمیم آنها برای ماندن ممکن است برای‌شان گران تمام شود و به ضررشان باشد اما ما در این اتفاق نکات مثبتی می‌بینیم چون می‌دانیم که چطور باید بازی کنیم و این بنیان تیم‌مان را تقویت می‌کند.»

 

سیمئونه ادامه داد:« ما با اشتیاق و تواضع کارمان را در این فصل لیگ آغاز می‌کنیم و در زمین بازی خودمان را نشان خواهیم داد. مانند تمام مربیان و بازیکنان تمام لیگ‌ها، من هم از اینکه یک فصل دیگر می‌توانم رقابت کنم، هیجان زده‌ام. جیرونا تیم منظمی است و کاملاً می‌داند که چگونه باید بازی کند. چنین تیم‌هایی همیشه خطرناک هستند.»

 

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان درباره احتمال پیوستن دیه‌گو کاستا، مهاجم چلسی به جمع شاگردان او تأکید کرد:« کاستا الان بازیکن ما نیست، پس درباره‌اش حرفی نمی‌زنم. چیزی که الان برایم از همه بیشتر اهمیت دارد، بازی برابر جیرونا و کسب 3 امتیاز آن است.»

دیدگاه‌ها