کد خبر : 1455091 | 28 مرداد 1396 ساعت 08:09 | 36.3K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی اکبر کمر به قتل امیری بست!

پرسپولیس در روزی که وحید امیری نتوانست عملکرد همیشگی اش را داشته باشد مقابل سیاه جامگان متوقف شد.

وقتی اکبر کمر به قتل امیری بست!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه تحلیل های بعد از تساوی خانگی و نمایش نه چندان خوب پرسپولیس برروی بازیکنانی مثل طارمی،منشا و ربیع خواه است کمتر کسی به این موضوع توجه می کند که پرسپولیس در روزی نتیجه نگرفت که وحید امیری نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.وحید امیری اسلحه پنهان برانکو و مهره ای کلیدی در موفقیت های  پرسپولیس است.


بازی او روز به روز کمتر به چشم می آید اما این درحالی است که او روز به روز کارایی بیشتری یافته است هرچند آنقدر در برنامه تاکتیکی برانکو حل شده که امروز تقریبا کسی در تحلیل هایش به او اشاره نمی کند.اما نکته جالبی که می توان به آن اشاره کرد این است که انگار میثاقیان تنها کسی بود که این راز را می دانست. چون از همان دقیقه صفر شدیدترین یارگیری و بازی دفاعی در منطقه امیری بود.


خطای شدید مدافع سیاه جامگان در همان دقایق ابتدایی روی امیری هم می تواند تاییدی بر اهمیت از کار انداختن شماره ١٩ باشد.


شاید امیری هم روی فرم خوبی نبود اما برنامه های میثاقیان برای از کار انداختن او در نهایت پرسپولیس را تبدیل به تیمی کم موقعیت کرد.


امیری وظیفه دشواری در دوبازی لیگ قهرمانان دارد. مدافع کناری پشت امیری برخلاف بازی با ابومسلم باید بار فشار کشنده حریف را از روی او بردارد تا اسلحه پنهان برانکو بار دیگر نقش حیاتی ایفا کند.

دیدگاه‌ها