کد خبر : 1455124 | 28 مرداد 1396 ساعت 10:47 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از دید AFC 

طارمی رقیب جدی عموری، هالک و دیگران

در فاصله چند روز مانده تا آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا در نقاط مختلف قاره کهن ستاره های احتمالی این رقابت ها از دید AFC معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی دوباره تنور این تورنمنت معتبر باشگاهی را در قاره کهن داغ خواهد کرد که در فاصله چند روز تا استارت این مرحله از رقابت ها سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی تحلیلی به معرفی ستاره های احتمالی 8 تیم حاضر پرداخت جایی که طبق پیش بینی ها، قهرمان ایران مهدی طارمی ملی پوش و برترین گلزن پرسپولیس در میان ستاره ها قرار گرفت.


کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی مرد 6 گله پرسپولیس را به عنوان یکی از ستاره ها انتخاب کرد که مهدی طارمی در این گزارش جدی ترین رقیب ستاره های سرشناسی همچون عمرعبدالرحمان از العین ، هالک برزیلی از شانگهای و آلن از گوانگ ژو معرفی شد. بازیکنانی که هر یک با گل های به ثمررسانده برای باشگاه های خود مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی قلمداد می شوند و حضورشان برای هر تیمی غنیمت است.


مهدی طارمی با به ثمر رساندن 6 گل و ایجاد موقعیت های فراوان مقابل دروازه رقبا از دید AFC یکی از ستاره های این فصل لیگ قهرمانان آسیا و بنا به ادعای رسانه های عربستانی و حاشیه خلیج فارس حتی مدعی اصلی کسب عنوان مرد سال آسیا نیز معرفی شده است و در جدال حساس الاهلی با پرسپولیس همه نگاه ها در خط حمله به تقابل این ملی پوش ایرانی با مدافعان عربستانی دوخته خواهد شد.

 

1236015

دیدگاه‌ها