کد خبر : 1455234 | 28 مرداد 1396 ساعت 16:31 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار درخشش لک برای دومین برد (عکس)

دروازه‌بان ملی‌پوش فولاد خوزستان با نمایش موثر برابر گسترش فولاد در کسب دومین پیروزی فصل تیم خود ایفای نقش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک پس از دروان خوبی که در صبای قم و به ویژه سایپا داشت، فصل جدید را با فولاد خوزستان آغاز کرده و توانسته روند قبل را برای تیم سیروس پورموسوی ادامه دهد و در دو بازی اخیرشان مقابل سیاه جامگان و گسترش فولاد موقعیت‌های زیادی مهار کند.


این دروازه‌بان ملی‌پوش که هفته قبل در کسب نخستین پیروزی فصل فولاد در مشهد تاثیر گذار بود، شب گذشته برابر گسترش فولاد دروازه خود را بسته نگه داشته بود ولی زمان خروج او در دقیقه 79 برای دفع توپ که میلاد فخرالدینی در این لحظه روی زمین افتاد، در صحنه‌ای مشکوک توسط سید رضا مهدوی خطای پنالتی اعلام شد و حتی کارت زرد هم دریافت کرد.


لک که به دنبال کلین شیت مقابل گسترش فولاد بود ضربه پنالتی رضا خالقی‌فر را به درستی تشخیص داد و با شیرجه به سمت چپ دروازه دفع کرد و حتی روی ریباند نیز شوت او را گرفت تا توپ مقابل فخرالدینی قرار بگیرد ولی دروازه‌بان فولاد باز هم برای سومین بار برابر توپ واکنش فوق‌العاده‌ای نشان داد اما در نهایت ضربه مدافع راست گسترش تبدیل به گل شد.


هواداران فولاد بعد از این گل حامد لک را تشویق کردند اما اتفاق جالب بعد از گل پیروزی بخش رحیم زهیوی رخ داد که باز هم تماشاگران خوزستانی به تشویق دروازه‌بان تیم‌شان پرداختند تا به او روحیه دهند و لک نیز به ابراز احساسات آنها واکنش نشان داد.

 

 

 

 

عکس‌ها از: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها