کد خبر : 1455330 | 29 مرداد 1396 ساعت 08:53 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام ۱۰ پینگ‌پنگ‌باز معلول به مسابقات آسیایی چین

تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولان در قالب ۱۰ ورزشکار زن و مرد برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، سه‌شنبه (سی و یکم مردادماه) عازم پکن چین می‌شود.

اعزام ۱۰ پینگ‌پنگ‌باز معلول به مسابقات آسیایی چین

به گزارش "ورزش سه"، شهریار نامدار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم‌ ‌ملی تنیس روی میز معلولان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا از سوم شهریورماه به مدت یک هفته‌ در بخش انفرادی و دوبل در پکن چین برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قوی‌تر و کسب مدال،  دو مرحله اردو برای تنیسورهای زن و مرد اعزامی به این تورنمنت پیش‌بینی کرده بودیم که در دومین اردو، شرایط تنیسورها راضی کننده بود و با آمادگی بسیار بالایی عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

 

او گفت‌: در مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، ما تنها موفق به کسب یک مدال برنز توسط حسن جانفشان شدیم، اما در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا خود را برای کسب چند مدال در بخش زنان و مردان آماده کردیم و مطمئنم نسبت به دوره قبل شرایط بهتری از نظر مدال‌آوری به ویژه‌ در بخش مردان خواهیم داشت.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا شانس مدال‌آوری در بخش انفرادی بیش‌تر است یا دوبل؟ خاطرنشان کرد: تنیسورهای ما در این دوره تمرینات سختی را سپری کردند و امید زیادی برای کسب مدال در هر دو بخش داریم. امیدوارم که بهترین عملکرد را در چین داشته باشیم و به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.

 

وی از حسن جانفشان، مهدی رضاپور، علی خوبی‌زاده، حمیدرضا شیخ زاده، مهدی معصومی، جواد فولادی، مهدی رضازاده ، نرگس قرائی، فروغ بختیاری و الهام چزائی به عنوان ۱۰ ورزشکار اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا نام برد که هدایت این تیم را آمنه حاج حسینی (مربی تیم زنان) شهریار نامدار (مربی مردان) و زهرا میر بابایی (داور مسابقات) بر عهده خواهند داشت.

 

نامدار در پایان گفت‌: تیم‌ ‌ملی سه‌شنبه شب ۳۱ مردادماه راهی چین می‌شود و مسابقات از سوم شهریورماه به مدت یک هفته‌ برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها