کد خبر : 1455360 | 29 مرداد 1396 ساعت 09:55 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - رئال بتیس

دو تیم بارسلونا و رئال بتیس، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - رئال بتیس

به گزارش "ورزش سه"، تنها 4 روز پس از یک شکست تلخ در ال کلاسیکو، بارسا خود را برای شروع فصل جدید آماده می‌کند و در اولین بازی اش میزبان رئال بتیس خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی، رئال مادرید از لحاظ آمادگی در شرایط بسیار بهتری نسبت به بارسا قرار دارد و اگر اوضاع همینگونه پیش برود، عملا آبی اناری ها شانسی برای قهرمانی ندارند. با این حال فصل طولانی است و ارنستو والورده حداقل یک سال سرمربی آبی اناری ها خواهد بود. مصدومیت و نخریدن بازیکن به جای نیمار، کار والورده را بسیار دشوار کرده است. او در این فصل باید صبور باشد زیرا اوضاع به راحتی و سرعت تغییر نخواهد کرد.

 

1234973

 

 

در آن سو، بتیس خریدهای خوبی انجام داده و نسبتا آماده است و همچنین حضور مربی جدیدش، ستین که نتایج بسیار خوبی با لاس پالماس در دو فصل اخیر کسب کرده، خطر را برای بارسا دو چندان می‌کند.

 

تنها پس از دو روز از حادثه تروریستی بارسلونا، تیم در این شهر به میدان خواهد رفت و والورده امیدوار است اوضاع شهر و روحیه مردم، تاثیری روی شاگردانش نداشته باشد. غایب بزرگ بارسا در این بازی، لوئیس سوارز است که پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی،  مشخص شد که 1 ماه از میادین به دور خواهد بود. آندرس اینیستا نیز چند هفته ای نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و بدین ترتیب والورده کار دشواری برای این چند هفته پیش رو خواهد داشت.

 

در 6 بازی اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای بارسا به ثبت رسیده و بتیس تنها موفق شده یک تساوی مقابل بارسا کسب کند ولی مطمئنا شرایط بازی امروز با توجه به روحیه بارسا و وضعیت مصدومین بسیار فرق می‌کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1236214

دیدگاه‌ها