کد خبر : 1455383 | 29 مرداد 1396 ساعت 10:52 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب ملاقات کی‌روش با سردار در کازان

مرد خوش‌تیپ پرتغالی سوژه اول رسانه‌های روس

سرمربی تیم‌ملی به عنوان تماشاگر ویژه بازی‌های این هفته لیگ‌برتر روسیه به یکی از سوژه‌های خبری مهم رسانه‌های این کشور تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش بدون هیچ پیش‌زمینه خبری راهی روسیه شد. سرمربی تیم ملی در نظر دارد علاوه بر بازدید از کمپ‌های درنظر گرفته شده برای اردوی تیم‌ملی قبل از مرحله نهایی جام‌جهانی به تماشای عملکرد لژیونرهای ایرانی حاضر در روسیه بپردازد. در اولین مرحله او با حضور در کازان آرنا برد شیرین روبین مقابل آنژی را از نزدیک تماشا کرد.

 

1236231


جدالی که با حضور 45 دقیقه‌ای سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین توأم بود تا این تیم به یکی از پرگل‌ترین بردهای تاریخ خود در لیگ‌برتر روسیه برسد. برتری 6 بر صفر مقابل آنژی نه تنها باعث شد روبین کازان به خبر یک بیشتر سایت‌های روسی تبدیل شود بلکه میزبانی از سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ایران بیشتر از همیشه این باشگاه و طرفدارانش را در صدر اخبار قرار داد. 

 

1236232


سایت چمپیونات روسیه در تحلیلی از بازی شب گذشته روبین نوشت: «سردار آزمون  با روحیه دو چندان در نیمه دوم بازی تلاش کرد تا نام خود را در جدول گلزنان به ثبت برساند و امیدوار بود جلوی دیده‌گان سرمربی تیم‌ملی ایران خودی نشان دهد. کارلوس کی‌روش در کنار دستیارانش این بازی را به صورت کامل تماشا کرد و به خوبی از آمادگی بالای ستاره جوان و امید اول گلزنی در جام‌جهانی برای ایران مطلع شد.» 

 

1236174


علاوه بر چمپیونات سایر رسانه‌های روس با انتشار تصویر حضور کی‌روش در کازان مدعی شدند این سفر سرمربی پرتغالی ایران بی ارتباط با بازی دوستانه دو کشور در مهرماه جاری در مسکو نیست.جدالی که قرار است با حضور ستاره‌های سرشناس هر دو کشور در یکی از ورزشگاه‌های میزبان جام‌جهانی در مسکو برگزار شود.

دیدگاه‌ها