کد خبر : 1455399 | 29 مرداد 1396 ساعت 11:54 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

اخباری - تراکتور؛ 103 روز بعد از جدایی اجباری

دروازه‌‎بان ملی پوش تیم سایپا روز سه شنبه مقابل تیمی قرار می گیرد که خاطرات خوبی از آن دارد.

اخباری - تراکتور؛ 103 روز بعد از جدایی اجباری

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا اخباری با وجود اینکه با پیراهن سایپا اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت، اما در تراکتورسازی پله های ترقی را طی کرد و ضمن گذراندن خدمت سربازی اش توانست به تیم ملی هم برسد. اخباری در مدت دو سال حضور در تراکتورسازی روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و یکی از بازیکنان محبوب هواداران تبریزی شد. او در این مدت رکورددار تاریخ کلین شیت در تراکتورسازی هم شد و به واسطه این نمایش به صورت مداوم در اردوهای تیم ملی فوتبال حضور داشت.


در پایان لیگ شانزدهم اما با پایان یافتن خدمت سربازی محمدرضا اخباری او به واسطه قراردادی که با سایپا داشت، مجبور بود به این تیم برگردد و تلاش مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای دریافت رضایتنامه این دروازه بان هم بی فایده بود.


با گذشت 4 هفته از رقابت های لیگ برتر اخباری در ترکیب سایپا به میدان رفته و در هفته پنجم مقابل تیمی قرار می گیرد که دو سال خوب را در آن گذراند. تقابل اخباری با تراکتورسازی یک تقابل هیجان انگیز و البته احساسی است. او انگیزه زیادی دارد تا بتواند بعد از نمایش خوب مقابل استقلال و ثبت اولین کلین شیت مقابل تیم سابقش نیز بهترین بازی را انجام دهد.


اخباری آخرین بار 21 اردیبهشت ماه سال جاری در فینال جام حذفی با پیراهن تراکتورسازی به میدان رفت و حالا با گذشت 103 روز از جدایی اش مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد.


با توجه به اینکه برخی هواداران تراکتورسازی نیز سه شنبه به ورزشگاه دستگردی می روند و رابطه اخباری با این هواداران همیشه خوب بوده، تقابلی که پیش می آید نیز جذاب خواهد بود.
دیدار سایپا و تراکتورسازی ساعت 20:15 سه شنبه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها