کد خبر : 1455406 | 29 مرداد 1396 ساعت 12:20 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل زدن من به عملکرد هافبک‌ها بستگی دارد

قاضی: به خوشحالی گل مقابل استقلال فکر نکرده‌ام

محمد قاضی مهاجم با تجربه پدیده معتقد است در دیدار مقابل استقلال خوزستان تساوی نتیجه عادلانه‌ای نبوده است.

قاضی: به خوشحالی گل مقابل استقلال فکر نکرده‌ام

به گزارش ورزش سه، قاضی در خصوص بازی سه ‌شنبه مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، خوشحالی احتمالی بعد از گل، شرایط کلی پدیده و ... به سوالات پاسخ می دهد.

 

بازی با استقلال خوزستان چطور بود؟
بازی خیلی خوبی انجام دادیم.ابتدا عقب افتادیم اما در ادامه موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم و از حریف پیش بیفتیم اما متاسفانه روی غافلگیری گل خوردیم و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.سه امتیاز حق ما بود اما کمی بی تمرکز بودیم امتیازات تقسیم شد.

 

سه شنبه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال بروید.این بازی را چطور ارزیابی می کنی؟
به هرحال همه می‌دانند استقلال تحت فشار است و شرایط بحرانی دارد. صحبت هایی در خصوص تغییر کادرفنی این تیم به گوش میرسد که این موضوع کار را برای ما خیلی سخت می کند اما شک نکنید برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم و امیدوارم با ارائه بازی زیبا سه امتیاز بازی با استقلال را همراه خودمان به مشهد ببریم.

 

هفته گذشته خوشحالی محمد عباس زاده مقابل استقلال جنجال زیادی در ورزشگاه به پا کرد.تو هم اگر گل بزنی برای خوشحالی بعد از گل برنامه ای داری؟
به هر حال من به عنوان یک مهاجم باید تمام تلاشم را کنم تا دروازه رقبا را باز کنم.هنوز فکر نکرده ام اما با هم تیمی هایم برای خوشحالی بعد از گل برنامه ریزی می کنیم. 

 

تجربه بازی در استقلال و پرسپولیس را داری .بازی مقابل کدامیک از این تیم ها برای تو سخت تر است؟
 همیشه بازی مقابل تیم هایی که در آنها بازی کرده ام برای من سختی های خودش را دارد،اما بازی مقابل استقلال و پرسپولیس سخت تر است. مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه بیشتری دارم.

 

بعد از گذشت چهار هفته از لیگ هفدهم از انتخاب پدیده راضی هستی ؟
با توجه به اینکه سال گذشته در نفت شرایط خوبی را تجربه کردم امسال پیشنهاد های خوبی داشتم اما با صحبت هایی که با آقای مهاجری انجام دادم به این نتیجه رسیدم که پدیده را انتخاب کنم .به نظرم پدیده تیم و مجموعه خوبی دارد و از انتخاب این تیم کاملا راضی هستم.

 

پدیده از ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده است اما  نا هماهنگی در تیمتان دیده می‌شود. نظرت دراین باره چیست؟
تیم ما از ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده است.بازیکنان جوانی داریم که به فکر پیشرفت هستند و انگیزه بالایی دارند .امیدوارم هر چه زودتر به هماهنگی برسیم و تمرکز لازم را به دست بیاوریم.

 

سال گذشته در نفت تهران 12گل در لیگ برتر و 6گل در جام حذفی به ثمر رساندی. فکر می کنی امسال می توانی این رکورد را بهبود ببخشی؟
گل زدن من به نوع بازی تیم دارد.تیم پدیده واقعا فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد و این موضوع می تواند برای من خیلی خوب باشد ولی گل زدن من به عملکرد هافبک ها و دیگر بازیکنان بستگی دارد که امیدوارم توپ ها و موقعیت های خوبی برای من فراهم کنند تا بتوانم عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشم.

دیدگاه‌ها