کد خبر : 1455408 | 29 مرداد 1396 ساعت 12:24 | 69.6K بازدید | 2 دیدگاه

هواداران صبور باشند 

مرفاوی: منصوریان حرف زدنش را کنترل کند

صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال معتقد است که این تیم می‌تواند در لیگ برتر به روزهای خوبش برگردد.

مرفاوی: منصوریان حرف زدنش را کنترل کند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال لیگ امسال را با بحران نتیجه‌گیری آغاز کرده اما صمد مرفاوی سرمربی سابق این تیم معتقد است که آبی‌ها می‌توانند به شرایط خوب گذشته برگردند. مرفاوی در این خصوص می‌گوید: استقلال در شروع فصل باز هم دچار تغییرات نسبتا زیادی شد و معتقدم که می‌تواند به زودی به شرایط خوبی برسد و نتایج خوب نیم فصل دوم سال قبل را دوباره تکرار کند.


مرفاوی در خصوص شعار برخی هواداران علیه منصوریان بعد از شکست می گوید: من معتقدم این شعارها چیزی را عوض نمی‌کند و هواداران باید صبور باشند. در گذشته هم همین هواداران علیه خیلی از مربیان استقلال شعار دادند. 


مرفاوی درباره صحبت های منصوریان که گفته است استقلال در سال ۱۴۰۱ مدعی قهرمانی در آسیا خواهد بود می گوید: من دوست ندارم از حرف‌های منصوریان انتقاد کنم و نمی خواهم چهره  منتقد را داشته باشم. من فقط به عنوان یک دوست یا همکار صحبت می کنم و معتقدم که منصوریان باید در کنفرانس های مطبوعاتی باتجربه‌تر حرف بزند. صحبت های من از روی غرض ورزی نیست چون همه ما استقلالی هستیم و دوست داریم این تیم نتیجه بگیرد. من معتقدم که منصوریان نباید تحت تاثیر برخی مسائل قرار بگیرد و بهتر است که باتجربه تر صحبت کند.

دیدگاه‌ها