کد خبر : 1455424 | 29 مرداد 1396 ساعت 14:25 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

توان عبور از الاهلی را داریم

خوردبین: منشا و طارمی هیچ اختلافی با هم ندارند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌تواند از سد الاهلی عبور کرده و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خوردبین: منشا و طارمی هیچ اختلافی با هم ندارند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمود خوردبین ، در مورد تساوی پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان گفت: ما در این بازی کاملاً مستحق برد بودیم، اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و از طرفی داور هم با اشتباهات فاحش خود، نقش مهمی در از دست دادن دو امتیاز ما داشت. ما باید برنده می‌شدیم، اما متأسفانه در زمین خودمان مساوی کردیم.

 

وی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی برابر الاهلی عربستان تصریح کرد: وضعیت ما خوب است و خودمان را برای بازی با الاهلی آماده کرده‌ایم. کاش این امکان وجود داشت که پرسپولیس از شرایط میزبانی استفاده کند و مقابل هواداران خودمان بازی کنیم، اما متأسفانه این امکان وجود ندارد. با این حال باید بگویم که تیم ما پتانسیل عبور از الاهلی را دارد و می‌توانیم بعد از دو بازی به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر در مورد رابطه مهدی طارمی و گادوین منشا اظهار داشت: آنها هیچ اختلافی با هم ندارند و همه بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها