کد خبر : 1455429 | 29 مرداد 1396 ساعت 14:30 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

حیرت سرمربی نیس پس از شنیدن پیشنهاد بارسا

بارسلونا طبق ادعای رسانه های کاتالونیا قصد دارد 40 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد ژان میشل سری، ستاره خط میانی نیس را پرداخت کرده و او را به خدمت بگیرد.

حیرت سرمربی نیس پس از شنیدن پیشنهاد بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از ناامیدی از جذب کوتینیو حالا به دنبال جذب سری است. ستاره خط میانی نیس فرانسه که به ژاوی سیاه معروف است. از لحاظ سبک بازی او به وراتی که گزینه اول بارسلونا بود شبیه تر است؛ در حالی که بارسایی ها پس از شکست در جذب ستاره ایتالیایی پی اس جی به سراغ کوتینیو رفته بودند که سبکی متفاوت داشت.

 

 

1236260

 

 

در فوتبال اروپا به غیر از اسپانیا که گنجاندن رقم فسخ قرارداد الزامی است، چندان معمول نیست که در قرارداد یک بازیکن رقم فسخ وجود داشته باشد و این یکی از مهمترین دلایلی بود که بارسا نتوانست وراتی را جذب کند و برعکس، نیمار را از دست داد؛ اما در قرارداد سری با نیس، رقم فسخ 40 میلیون یورویی وجود دارد و بارسا قصد دارد در صورت شکست در مذاکرات با نیس، رقم فسخ سری را پرداخت کند.

 

لوسیان فاوره، سرمربی نیس در نشست خبری روز گذشته خود و پس از شنیدن این موضوع با چهره ای حیرت زده گفت:« انتقال قریب الوقوع سری به بارسلونا؟ جدی می گویید؟

نمی توانم زندگی بدون سری را تصور کنم ولی تا زمانی که بازار نقل و انتقالات تابستانی بسته نشده، نمی توان هیچ احتمالی را رد کرد. سری تا به اینجا در همه بازی ها حضور داشته و رفتار او کاملا حرفه ای بوده است. نمی توانم چیزی بیشتر از این بگویم و مطلقا اطلاع دقیقی در مورد این موضوع ندارم.»

 

دیدگاه‌ها