کد خبر : 1455456 | 29 مرداد 1396 ساعت 15:13 | 107.9K بازدید | 4 دیدگاه

مدیر دورتموند:

بارسا دیگر برای من باشگاه قابل احترامی نیست

هانس یواخیم واتسکه در مصاحبه جدید خود به تندی به بارسلونا تاخت و این تیم را مسئول غیبت دمبله در تمرینات تیمش دانست.

بارسا دیگر برای من باشگاه قابل احترامی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سخت به دنبال جذب عثمان دمبله است و این ستاره فرانسوی دورتموند را بهترین جانشین برای نیمار می داند.

گفته می شود دورتموندی ها برای فروش دمبله، 150 میلیون یورو از بارسلونا خواسته اند و به دلیل رقم بالای درخواستی، هنوز توافق بین طرفین صورت نگرفته است. از طرفی دمبله هم که از طولانی شدن روند جدایی اش خشمگین شده، چندی پیش از حضور در تمرینات دورتموند خودداری کرد و این وضعیت کماکان ادامه دارد.

 

 

1236283

 

 

واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند به شرح تمام وقایع اخیر پرداخت و گفت:« دمبله هدف شماره یک بارسلونا است. آنها پلان بی و سی ندارند و فقط روی جذب دمبله تمرکز کرده اند؛ چون می دانند او چه بازیکن خوبی است.

یک پنجشنبه ای با مسئولان بارسلونا مذاکره کردیم و فردای همان روز دمبله در تمرین غیبت کرد. شما فکر می کنید این قضیه تصادفی است؟ تا پیش از آن اتفاق، بارسا برای من باشگاهی بزرگ و قابل احترام بود؛ ولی حالا در این مورد تردیدهایی جدی دارم.

 

دمبله یک پسر 20 ساله است که هنوز به بلوغ فکری نرسیده؛ با این حال معتقدم او این کار را فقط به خاطر بارسلونا انجام داده و برای رفتن به هیچ تیمی دیگری از حضور در تمرین خودداری نمی کرد. او قبلا هم به ما گفته بود که دوست دارد روزی برای بارسا بازی  کند و اینکه سال گذشته به دلیل حضور نیمار، سوارز و مسی ترجیح داد با ما قرارداد امضا کند. ما هم به او قول همکاری دادیم اما نه پس از تنها یک سال از حضورش در تیم.

از بارسلونا برای فروش دمبله مطالباتی داشته ایم و حتی یک یورو هم به پیشنهاد اولیه مان اضافه نکرده ایم. در حال حاضر شانس پیوستن او به بارسلونا را زیر 50 درصد می بینم.»

 

دیدگاه‌ها