کد خبر : 1455459 | 29 مرداد 1396 ساعت 16:29 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبور از این مرحله می‌تواند برق جام را به همراه داشته باشد

کفشگری: باندبازی در پرسپولیس خنده‌دار است

بازیکن سابق پرسپولیس حواشی اخیر حول ماجرای باندبازی در جمع بازیکنان این تیم را شایعه‌ای برای دور ماندن آنها از موفقیت می‌داند.

کفشگری: باندبازی در پرسپولیس خنده‌دار است

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفته و این شانس را دارد تا با عبور از الاهلی عربستان بیش از پیش خود را به کسب جام نزدیک ببیند. با این حال حواشی اخیر حول این تیم باعث شده تا بازیکنان قدیمی آن نیز نسبت به آن واکنش نشان دهند. مهرداد کفشگری یکی از بازیکنانی است که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در کارنامه دارد و در خصوص این حواشی می‌گوید: تنها چیزی که می‌تواند مانع از موفقیت‌های پرسپولیس شود و بازیکنان آن نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند، همین حواشی است وگرنه تیم در بهترین شرایط فنی قرار دارد و عبور از آنها سخت است.


وی ادامه داد: پرسپولیس در طول دو فصل اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته و اکنون نیز در آستانه دیدار آسیایی همه باید به عنوان نماینده ایران نگاهی ملی به آن داشته باشند و از انتشار چنین شایعاتی خودداری کنند. بازیکنان نشان دادند که برای آنها موفقیت تیمی ارزشمند است و به واسطه همین رفاقت توانستند عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند.


کفشگری که سابقه‌ای 4 ساله در این تیم دارد در واکنش به اینکه آیا امکان چنین باندبازی وجود دارد گفت: واقعا این ادعا خنده‌دار است و هیچ تیمی نمی‌تواند با این شرایط به قهرمانی دست یابد. مهدی طارمی یکی از موفق‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده و همه بازیکنان در کنار هم تلاش داشته‌اند تا روزهای خوبی برای این تیم رقم بزنند و افزایش محبوبیت و حمایت روی سکوها هم به همین دلیل بوده است.


هافبک دفاعی سابق پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته برابر الاهلی عربستان گفت: مطمئنا از نظر امکانات از حریف خیلی عقب هستیم اما پرسپولیس کیفیت فوق العاده‌ای دارد و همین مساله باعث شده تا به اینجا به عنوان تنها تیم ایرانی حاضر در مسابقات باشند. کیفیت بالای بازیکنان این تیم را در مقایسه با حریفانی که بازیکنان خارجی گرانقیمتی در اختیار گرفتند و به نتیجه نرسیدند می‌توان دید. عبور از الاهلی عربستان با توجه به اینکه این دیدار خارج از ایران برگزار می‌شود سخت است اما مطمئنا بازیکنان اهداف بزرگی دارند و به دنبال این خواهند بود تا به قهرمانی بیش از پیش نزدیک شوند. مطمئنا عبور از الاهلی مساوی با برق جام قهرمانی آسیا خواهد بود و آنها شرایط بهتری برای کسب این عنوان خواهند داشت.
کفشگری در خصوص تصمیمش برای فصل جدید گفت: بعد از اینکه مصدومیتم بهبود پیدا کرد، چند پیشنهاد داشتم اما به دنبال تصمیمی درست بودم تا بتوانم شرایط مناسبی هم از نظر کیفی و هم تمرکز برای بازی به دست بیاورم. اکنون در حال بررسی و جمع بندی نهایی آن هستم و به زودی تیم آینده‌ام را انتخاب خواهم کرد.


وی درباره عملکرد خوب پدیده به عنوان تیم سابق خود و جدال این هفته برابر استقلال گفت: رضا مهاجری مربی توانمندی است و این را در طول فصول اخیر نشان داده و پدیده را به ثبات فوق العاده‌ای رسانده است. مطمئنا آنها در این فصل نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و امیدوارم به نتیجه لازم برابر استقلال نیز دست یابند چون استحقاق آن را دارند.

دیدگاه‌ها