کد خبر : 1455483 | 29 مرداد 1396 ساعت 17:38 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس مثل سیاه جامگان باشد، به مشکل می خورد

سلطانی: دروازه‌بانی که مشت کند پیر شده است

دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است پرسپولیس اگر مانند بازی با سیاه جامگان به مصاف الاهلی برود با مشکل مواجه خواهد شد.

سلطانی: دروازه‌بانی که مشت کند پیر شده است

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز سه شنبه اولین بازی اش را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان و در کشور عمان برگزار خواهد کرد.


بهروز سلطانی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره شرایط اینروزهای پرسپولیس گفت:« بازی های پرسپولیس را دیده ام، به نظرم پرسپولیس تیم بدی نیست اما در آخرین بازی اش برابر سیاه جامگان اصلا نمایش خوبی نداشت. این تیم فقط بیست دقیقه اول بازی را خوب بود اما هرچه گذشت واقعا بد بازی کرد.»


او ادامه داد:« نمی دانم چرا پرسپولیس در این بازی اینگونه بازی کرد شاید از نظر بدنی کم آوردند یا مشکل روحی داشتند اما هرچه بود بازی این تیم برابر سیاه جامگان در آستانه بازی آسیایی من را نگران کرد.»


سلطانی همچنین اضافه کرد:« البته سیاه جامگان هم خیلی خوب بازی کرد. میثاقیان تیم خوبی بسته و به خوبی توانست پرسپولیس را متوقف کند.»


دروازه بان سابق پرسپولیس در ادامه گفت:« آگر پرسپولیس همان بازی با سیاه جامگان را انجام بدهد، به نظرم نتیجه خوبی در برابر الاهلی نخواهد گرفت اما اگر دوباره همان پرسپولیس شود می تواند به مرحله بالاتر برود.»


او افزود:« با توجه به شناختی که از پرسپولیس دارم به نظرم این تیم می تواند به شرایط خوبش برگردد و از نظر من شانس موفقیت این تیم در بازی برابر الاهلی بالای 70 درصد است.»


سلطانی با بیان اینکه پرسپولیس امسال هم یکی از بهترین تیم های ایران است گفت:« این تیم بازیکنان خوبی گرفته و بازیکنانش را کاملا حفظ کرده است. برخلاف سال های قبل که هر فصل 7-8 بازیکن جدید می آورد و مربی عوض می شد امسال خواسته های مربی برآورده شده است.»


دروازه بان سابق تیم ملی ایران در رابطه با علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس گفت:« راستش را بخواهید من هروقت از گلرها انتقاد می کنم دوستان ناراحت می شوند حتی وقتی ایرادات بیرانوند را گرفتم این اتفاق افتاد. با این حال درباره بیرانوند باید بگویم که او در این فصل به مراتب بازی های بهتر و کم اشتباه تری را ارائه می دهد. او حتی روی گل دریافتی مقابل سیاه جامگان نیز مقصر نبود.»


سلطانی همچنین درباره دروازه بان های این فصل لیگ برتر گفت:« من بیرانوند را خیلی دوست دارم. در کنار او محمدرضا اخباری ، رشید مظاهری و سید حسین حسینی دروازه بان دوم استقلال را واقعا می پسندم.»


بهروز سلطانی اضافه کرد:« ببینید من هم در جوانی دروازه بانی کرده ام و هم در پیری و معتقدم دروازه بانی که توپ را مشت کرده و آنرا جمع نکند پیر شده است.»


او در ادامه گفت:« این اتفاق در بازی های اخیر استقلال رخ می دهد و مهدی رحمتی بیشتر توپ ها را مشت می کند. من به سیدمهدی رحمتی ارادت دارم و دوستش دارم اما برادرانه از او می خواهم در اوج و آرام آرام کنار برود. او در حال حاضر در خروج هایش واقعا مشکل دارد »


سلطانی با اشاره به ضعف های دیگر دروازه بانان نیز گفت:« بیرانوند هم در خروج هایش از دروازه مشکل داشت اما در این فصل خیلی بهتر شده است. بیرانوند در خروج هایش دو دل است و با تردید خروج می کند.»


دروازه بان پرسپولیس در دهه شصت در آخر گفت:« ما در سال های اخیر دروازه بانی نداشته ایم که توپ ها را جمع کند. دلیل آن هم این است که بسیاری از دروازه بانان ما فیزیک مناسبی ندارند و قدشان کوتاه است. به همین دلیل کم می بینیم که گلرها توپ های ارسالی را بتوانند جمع کنند. وقتی دروازه بان توپ را جمع می کند در واقع قائله را تمام کرده اما وقتی توپ را مشت می کند باز هم ممکن است دروازه اش به خطر بیفتد.»

دیدگاه‌ها