کد خبر : 1455636 | 30 مرداد 1396 ساعت 11:01 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ به تیم های والیبال هشدار داد

شرایط سفت و سخت فدراسیون برای بدهکاران

فدراسیون والیبال قصد دارد امسال شرایط سخت تری را برای حضور تیم ها در لیگ برتر در نظر بگیرد.

شرایط سفت و سخت فدراسیون برای بدهکاران

به گزارش  "ورزش سه"، در حالی که از سوی فدراسیون اعلام شده ۱۲ تیم در لیگ برتر سال ۹۶ حاضر خواهند بود، یکی از دغدغه های اصلی اهالی والیبال مثل چند سال اخیر بدهی های قبلی چند تیم به بازیکنان و مربیان است. 


فدراسیون والیبال که در یکی،‌ ۲ سال اخیر هم سعی کرده در قبال تیم های بدهکار قاطعیت به خرج دهد، از همین حالا شرایط سفت و سختی برای صدور مجوز ۱۲ تیمی که اعلام آمادگی کرده اند، اعلام کرده است. 


منوچهر پورحسن، رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این باره می گوید: در گذشته نامه ای را درباره بدهی های قبلی به باشگاه ها ابلاغ کرده ایم اما در جلسه شورای لیگ آخرین اولتیماتوم را به باشگاه ها خواهیم داد. 


در همین راستا فردا جلسه شورای لیگ با حضور نمایندگان تمام تیم ها در فدراسیون برگزار می شود و مسئولان سازمان لیگ قصد دارند روی شرایطی که باعث صدور مجوز بازی هر تیم می شود، تاکید کنند. 


ورودی لیگ برتر مردان ۹۰ میلیون تومان است و بر اساس اعلام سازمان لیگ نخستین شرط تیم‌داری در لیگ‌های سال ۹۶ تسویه حساب کامل با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون والیبال است. این شرط که سال گذشته هم وجود داشت، باعث شد بازی برخی از تیم ها در هفته های ابتدایی با حساب ۳ بر صفر به سود حریفان تلقی شود.


به نظر می رسد فدراسیون والیبال از تجربه تلخی که در لیگ برتر فوتبال رخ داده و دیگر میزان بدهی ها نیز از کنترل خارج شده، درس گرفته و قصد دارد با سخت گیری مقابل تیم های بدهکار بایستد.

دیدگاه‌ها