کد خبر : 1455673 | 30 مرداد 1396 ساعت 12:35 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: راشفورد باید از هو شدن لذت ببرد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به مارکوس راشفورد توصیه کرد که تلاش کند از اینکه هواداران حریف او را هو می‌کنند لذت ببرد.

مورینیو: راشفورد باید از هو شدن لذت ببرد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یونایتد موفق شد با 4 گل سوانسی را در ورزشگاه لیبرتی شکست دهد و همچنان در صدر بماند. راشفورد 19 ساله که هنوز موفق به گلزنی نشده، پس از اینکه چند بار در موقعیت قرار گرفت، توسط هواداران هو شد. اوج هو شدن او، موقعی بود که به داور بر سر خطایی اعتراض کرد که داور نیز درخواست او را رد کرد. حال مورینیو تاکید کرد که مهاجم انگلیسی باید از هو شدن توسط هواداران رقیب لذت ببرد.

 

1236484

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم او باید یاد بگیرد چگونه از این توجهات لذت ببرد. اگر بازیکن بدی بود، احتمالا کسی او را مسخره نمی‌کرد. آنها سرعت او را می‌بینند، خطرش را حس می‌کنند و احتمالا اینطور برداشت می‌کنند که راشفورد می‌تواند به آنها ضربه بزند.  به نظرم اگر در15 یا 20 دقیقه پایانی، او از روی نیمکت به میدان می‌آمد و فضا پیدا می‌کرد، مثل باقی بازیکنان کار می‌کرد. فکر می‌کنم او باید با این شرایط خو بگیرد. او یک جوان انگلیسی است، بسیار جوان و حالا برای تیم ملی انگلیس هم بازی می‌کند. اوه ببخشید، آنها (هواداران سوانسی) ولزی هستند!"

دیدگاه‌ها