کد خبر : 1455691 | 30 مرداد 1396 ساعت 14:30 | 82.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست های متوالی برای مدیریت بلوگرانا

کوتینیو از بارسلونا دور شد

فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی لیورپول به فاصله کمتر از ده روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به ماندن در باشگاه انگلیسی نزدیک تر از پیوستن به بارسلوناست.

کوتینیو از بارسلونا دور شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته هاست که تلاش می کند کوتینیو را از لیورپول به خدمت بگیرد. سه پیشنهاد مالی خوب نیز به لیورپول ارائه شده ولی باشگاه انگلیسی سخت مخالف جدایی بهترین بازیکن خود است.

 

 

1236498

 

 

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، آخرین پیشنهاد بارسا به ارزش 125 میلیون یورو نیز برای کوتینیو رد شده است.

البته نشریه میرر چند روز پیش فاش ساخت که پیشنهاد سوم بارسلونا 125 میلیون یورو نبوده و در واقع باشگاه اسپانیایی 87 میلیون یورو ثابت به  علاوه 38 میلیون یورو بر اساس یکسری آپشن ها به لیورپول پیشنهاد داده است.

پرداخت این 38 میلیون یورو به کسب جام های مختلف توسط بارسا در طول یک فصل، تعداد افتخارات فردی کوتینیو، کسب توپ طلا توسط کوتینیو و نیز تعداد قهرمانی های بارسا در لیگ قهرمانان تا 2022 بستگی خواهد داشت.

به عبارتی ناکامی بارسا و کوتینیو در نهایت سبب خواهد شد لیورپول به رقمی بسیار کمتر از 125 میلیون یورو دست پیدا کند. ضمن اینکه بارسا پرداخت این 87 میلیون یورو را نیز به صورت قسطی پیشنهاد داده است!

جالب اینکه کلوپ در آخرین نشست خبری خود این رقم را نیز برای کوتینیو بسیار پایین ارزیابی کرد.

 

 

1234621

 

 

در همین رابطه رادیو راک 1 کاتالونیا شب گذشته گزارش داد که پیوستن کوتینیو به بارسا روز به روز غیرممکن تر می شود و این ستاره برزیلی به احتمال فراوان در لیورپول ماندنی خواهد شد.

مسئولان بارسا نیز با علم به این موضوع و با ناامیدی شدن از کوتینیو، حالا قصد دارند ژان میشل سری را از نیس به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها