کد خبر : 1455736 | 30 مرداد 1396 ساعت 15:30 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

حافظیه در تسخیر هواداران قشقایی

بازگشت حذف‌کننده پرسپولیس (عکس)

تیم فوتبال قشقایی شیراز، تیمی که با شکست پرسپولیس برای خودش به اسم و رسم رسیده بود باردیگر فرصت دارد تا با موفقیت در جام حذفی به صدر اخبار بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، نام تیم فوتبال قشقایی شیراز بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس و حذف این تیم از جام حذفی فصل گذشته ، خیلی زود فراموش شد.این تیم اما امروز و از ساعت 17 باید در ورزشگاه حافظیه و در رقابت های جام حذفی فصل جدید به مصاف فجر سپاسی برود.


نکته قابل توجه درباره قشقایی و بازی این تیم با فجر سپاسی ، این است که اکثر هوادارانی که به ورزشگاه حافظیه می روند طرفداران قشقایی هستند که باید با یکی از سرشناس ترین تیم های شیراز در دهه های اخیر مسابقه بدهد.

 

1236524


قشقایی بعد از برد ارزشمند مقابل پرسپولیس در فصل گذشته مسابقات حذفی، تبدیل به یکی از محبوب ترین تیم های باشگاهی شد که این محبوبیت با توجه به دوری این تیم از سطح اول فوتبال ایران جالب توجه بود. هرچند این تیم بعد از آن برد و سپس حذف از جام حذفی بار دیگر از نظرها کنار رفت. 


با این حال آغاز دور دوم رقابت های جام حذفی فوتبال ایران باعث شد تا نام قشقایی باردیگر دراخبار رسانه ها دیده شود. قشقایی بعد از موفقیت در بازی با پرسپولیس و شکست قهرمان ایران به حدی در شیراز به محبوبیت رسیده که امروز هواداران این تیم به مراتب بیشتر از هواداران فجر سپاسی هستند که بهترین تیم شیرازی در لیگ برتر و دهه های اخیر فوتبال ایران بوده است.  


هواداران قشقایی امروز با پلاکارد و پرچم های این تیم به ورزشگاه آمده اند تا تیم محبوبشان را در رسیدن به مراحل بالاتر جام حذفی کمک کنند. امروز در اطراف ورزشگاه حافظیه پرچم های هواداران قشقایی و بنرهای هواداران این تیم صحنه های جالب و جذابی را پیش از این جدال جالب جام حذفی به وجود آورده است.

 

1236525

 

1236526

دیدگاه‌ها