کد خبر : 1455757 | 30 مرداد 1396 ساعت 17:23 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری - استقلال؛ یک داستان رو به اتمام !

مهاجم پدیده فردا یکی از خطرناک ترین بازیکنان تیمش برابر استقلال خواهد بود.

خلعتبری - استقلال؛ یک داستان رو به اتمام !

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری یکی از بهترین مهاجمان 10 سال گذشته فوتبال ایران است اما او بعد از این که در آخرین اردو از لیست تیم ملی برای بازی های جام جهانی 2014 خط خورد کم کم روزهای افتش شروع شد.


او در لیگ دوازدهم در نیمه نهایی جام حذفی حضورش در ترکیب سپاهان در بازی با استقلال حسابی جنجالی شد. او به جز گلی که وارد دروازه مهدی رحمتی کرد در یک صحنه داور را به اشتباه انداخت تا خسرو حیدری را از زمین بازی اخراج کند و بعد از این اتفاق تماشاگران استقلال 90 دقیقه علیه او شعار دادند.


محمدرضا خلعتبری که روزی یکی از بهترین مهاجمان ایران بود در لیگ پانزدهم از سپاهان کنار گذاشته شد و علیرضا منصوریان تمایل داشت در شروع کارش او را به استقلال بیاورد اما گفته می شود با مشورتی که با کادرفنی اش داشت از این موضوع منصرف شد و در نهایت استقلال در فصل نقل و انتقالات با جذب علی قربانی و کاوه رضایی خط حمله خود را تکمیل کرد.


خلعتبری فصل گذشته به گسترش فولاد رفت و در بازی رفت با یک پاس گل برابر استقلال تیمش را از شکست نجات داد تا شاید حداقل در آن صحنه منصوریان از این که او را جذب نکرده پشیمان باشد.
ملی پوش سابق فوتبال ایران نیم فصل دوم گذشته به سایپا رفت که در این تیم اصلا موفق نبود تا برای فصل جدید به پدیده برود.

خلعتبری - استقلال ؛ یک داستان رو به اتمام !
مهاجم پدیده فردا یکی از خطرناک ترین بازیکنان تیمش برابر استقلال خواهد بود.
خلعتبری در شروع لیگ هفدهم در ترکیب پدیده هنوز نتواسته نمایش خوبی داشته باشد اما بازی فردا برابر استقلال می تواند آغاز درخشش او در فصل جدید باشد.

دیدگاه‌ها