کد خبر : 1455791 | 30 مرداد 1396 ساعت 18:13 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند و قلعه‌نویی از سرمای تبریز به گرمای آبادان

دو سرمربی پیشین تیم های تبریزی در شرایط متفاوت از گذشته برابر یکدیگر قرار می گیرند.

کمالوند و قلعه‌نویی از سرمای تبریز به گرمای آبادان

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند فصل گذشته هدایت گسترش فولاد تبریز را بر عهده داشت و امیر قلعه نویی در لیگ شانزدهم سرمربی تراکتورسازی تبریز بود. این دو سرمربی که در لیگ شانزدهم در سرمای تبریز دربی های این شهر را برگزار کرده بودند، روز سه شنبه در دمای 48 درجه آبادان برابر یکدیگر قرار می گیرند.


فراز کمالوند با پایان فصل راهی صنعت نفت آبادان شد و در چهار دیدار ابتدایی لیگ، موفق به کسب 6 امتیاز با نفتی های آبادان شده است. امیر قلعه نویی نیز برای دومین مرتبه هدایت یک تیم اصفهانی را بعد از تراکتورسازی بر عهده گرفت اما با 5 امتیاز شروع خوبی با نماینده اصفهان در لیگ برتر نداشت.


این دو سرمربی که مصاف های آنها پیش از این تحت تاثیر دربی و سرمای تبریز بود، در شرایطی کاملا متفاوت این بار در آبادان برای کسب سه امتیاز ارزشمند ابتدای فصل برابر یکدیگر قرار می گیرند و امید زیادی دارند تا با کسب امتیازات این دیدار، با آرامش پا به تعطیلات یک ماهه لیگ برتر بگذارند. قلعه نویی فصل گذشته با تراکتورسازی موفق شد در دیدار رفت با نتیجه دو بر صفر گسترش فولاد تبریز را از پیش رو بردارد اما در دیدار برگشت تقابل این دو تیم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دیدگاه‌ها