کد خبر : 1455811 | 30 مرداد 1396 ساعت 19:13 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

صف آرایی خارجی‌های محبوب برابر ژنرال

نکته جذابی در دیدار نفت و ذوب آهن وجود دارد؛ حضور شاگردان پیشین خارجی و محبوب قلعه نویی در تیم رقیب.

صف آرایی خارجی‌های محبوب برابر ژنرال

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان با سرمربیگری فراز کمالوند یکی از تیم های لیگ هفدهم است که بازیکنان خارجی با کیفیتی را در اختیار دارد.


لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا در خط تهاجمی این تیم حضور دارد و جاسم کرار، آگوستو سزار و مگنو باتیستا هم سه بازیکن خط میانی این تیم هستند که ترکیب خوبی را در کنار یکدیگر در تیم برزیلی فوتبال ایران شکل داده اند.


ذوب آهن روز آینده باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت برود و جالب اینکه هر چهار بازیکن خارجی این تیم به نحوی با امیر قلعه نویی ارتباط داشته اند.
جاسم کرار که در استقلال تهران و تراکتورسازی با وجود تمام حواشی که به همراه داشته، شاگرد قلعه‌نویی بوده و آگوستو سزار هم در مقطعی شاگرد قلعه نویی در تراکتورسازی بود.


دو خارجی دیگر فعلی صنعت نفت یعنی مگنو باتیستا و شیمبا هم دو بازیکنی هستند که به واسطه ی چند سال حضور در فوتبال ایران و به خصوص شهر تبریز، در پنجره ی تابستانی مورد توجه قلعه نویی قرار داشتند ولی در نهایت کمالوند که فصل گذشته نیز آنها را در گسترش فولاد در اختیار داشت، توانست آنها را متقاعد کند که یک فصل دیگر با او کار کنند.
در 4 دیدار گذشته بازیکنان خارجی صنعت نفت 4  بار برای این تیم گلزنی کرده اند؛ شمیا دو بار، آگوستو یک بار و کرار هم یک پنالتی را در پیروزی برابر استقلال تبدیل به گل کرد تا نقش اساسی در نتایج خوب صنعت در شروع لیگ داشته باشند.


قلعه نویی برای کسب امتیاز در گرمای آبادان پیش از هر چیزی باید به خط دفاعی اش نحوه ی تقابل با بازیکنان خارجی صنعت نفت را گوشزد کند که به خوبی نیز از آنها شناخت دارد.

 

دیدگاه‌ها