کد خبر : 1455891 | 31 مرداد 1396 ساعت 00:23 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی منچسترسیتی مقابل اورتون

منچسترسیتی در دومین هفته از رقابت های فصل جدید لیگ برتر در خانه مقابل اورتون با تساوی 1-1 متوقف شد.

توقف خانگی منچسترسیتی مقابل اورتون

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که دو اخراجی داشت، وین رونی، اورتون را در نیمه اول پیش انداخت اما گل رحیم استرلینگ کمک کرد تا سیتی در پایان به یک امتیاز از این دیدار خانگی برسد.

بازی با برتری سیتی در مالکیت توپ آغاز شد اما بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان اورتون هم تا اندازه ای پیش کشیدند تا اینکه در دقیقه 26، اولین موقعیت جدی بازی توسط آگوئرو ایجاد شد اما فیل جاگیلکا توپ را از روی خط دروازه به بیرون فرستاد.

 

حملات سیتی ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه جاگیلکا یک بار دیگر دروازه اورتون را نجات داد، داوید سیلوا می توانست در دقیقه 34 تیم میزبان را پیش اندازد اما ضربه او به تیر دروازه اورتون برخورد کرد.

 

یک دقیقه بعد، این شاگردان رونالد کومان بودند که به گل رسیدند. روی یک حرکت هماهنگ از بازیکنان اورتون، کالورت-لوین با یک پاس خوب، وین رونی را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای مطمئن، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1236654

 

 

سیتی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید تا بازنده به رختکن نرود اما در دقیقه 45، شرایط برای این تیم بدتر شد. کایل واکر که در دقیقه 42 یک کارت زرد گرفته بود، در آخرین ثانیه های نیمه اول کارت زرد دوم را از بابی مدلی گرفت و از بازی اخراج شد تا سیتی نیمه اول را با شکست 1-0 و با یک بازیکن کمتر به پایان برساند.

 

 

1236655

 

 

سیتی نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و استرلینگ به جای گابریل ژسوس به میدان رفت. بازی با حملات سیتی آغاز شد و هرچه از دقایق بیشتری سپری می شد، حملات این تیم شدت می گرفت.

 

شاگردان پپ گواردیولا چند بار تا آستانه باز کردن  دروازه حریف پیش رفتند اما واکنش های خوب جوردن پیکفورد، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

 

تا اینکه سرانجام در دقیقه 84، رحیم استرلینگ گل تساوی سیتی را به ثمر رساند. روی یک ارسال به محوطه جریمه اورتون، توپ با ضربه سر هولگیت برگشت داده شد و استرلینگ توپ برگشتی را با یک شوت سر ضرب، به گوشه دروازه اورتون فرستاد.

 

در دقایق باقی مانده سیتی تلاش زیادی کرد تا به گل برتری برسد اما حتی 10 نفره شدن اورتون در دقیقه 90 با اخراج مورگان اشنایدرلین، هم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها