کد خبر : 1455909 | 31 مرداد 1396 ساعت 08:21 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری: به رحمتی، طالب‌لو و محمدی گل زده‌ام

محمدرضا خلعتبری مهاجم پدیده معتقد است که تیمش در بازی این هفته برابر استقلال به چیزی جز گرفتن 3 امتیاز فکر نمی‌کند.

خلعتبری: به رحمتی، طالب‌لو و محمدی گل زده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، او معتقد است که استقلال تیم پرقدرتی است و پدیده نباید به نتایج استقلال در بازی‌های گذشته توجهی کند. با خلعتبری در خصوص شرایط پدیده و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ داد.

 

چرا هفته گذشته در مشهد 2 امتیاز از دست دادید؟


ما تیم برتر میدان بودیم و حداقل باید با اختلاف دو گل حریف را شکست می‌دادیم اما واقعا بدشانس بودیم. حالا تلاش می‌کنیم تا در بازی بعدی این تساوی خانگی را جبران کنیم و امیدوارم برابر استقلال نتیجه خوبی بگیریم. ما باید بعد از اینکه از حریف جلو می‌افتیم بیشتر تمرکز داشته باشیم.

 

شما دنبال رسیدن به بالای جدول هستید، قبول داری از حالا در نتیجه‌گیری نوسان داشتید؟


ما نوسان نداریم و در هفته‌های ابتدایی کیفیت فنی خودمان را نشان دادیم. مطمئن باشید تیم ما در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهد گرفت و به بالای جدول خواهیم رسید.

 

در خصوص بازی با استقلال چه صحبتی داری؟


بازی سختی داریم و استقلال با توجه به نتایج 4 بازی قبلی حتما برای برد بازی می‌کند.البته ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و هدف پدیده هم شکست دادن استقلال در تهران است.

 

فکر نمی‌کنی استقلال با توجه به شرایط حساسی که دارد، شما را شکست بدهد؟


هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. استقلال خیلی انگیزه دارد ولی ما تیم بی تجربه‌ای نیستیم. مطمئن باشید حریف دردسرسازی برای استقلال هستیم.

 


تا حالا چند بار به استقلال گل زدی؟


به صورت دقیق اطلاع ندارم. البته مطمئن هستم که 3 گل زده ام. یک گل به رحمتی در جام‌حذفی زدم، یک گل به محمدی در اصفهان زدم و به وحید طالب‌لو هم گل زده ام. 

 

دوست داری به استقلال گل بزنی؟


من دنبال گل زدن نیستم و هدفم این است که برای تیم بازیکن موثری باشم. عجله ای برای گل زدن ندارم و مطمئن باشید در آینده گل های خوبی برای پدیده خواهم زد. امیدوارم شروع گلزنی هایم مقابل استقلال باشد ولی نتیجه گرفتن پدیده از گل گرفتن من مهمتر است.

دیدگاه‌ها