کد خبر : 1455968 | 31 مرداد 1396 ساعت 11:57 | 28.3K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال امروز با پدیده روی ریل موفقیت می‌افتد

برزای: ویزا برسد به یونان می‌روم

هافبک سابق استقلال گفت: عجله ای برای انتخاب تیم آینده ام ندارم؛ زیرا باید بهترین انتخاب را داشته باشم.

برزای: ویزا برسد به یونان می‌روم 

بهنام برزای در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درخصوص وضیعت خودش برای فصل جدید و اینکه گفته شد قرار است راهی یونان شود، گفت: این سوالی است که خیلی ها از جمله هواداران پرمهر استقلال مدام از من می پرسند که تصمیم من بالاخره برای فصل پیش رو چیست. من همانطور که قبل اعلام کردم اولویتم حضور در اروپاست و مذاکرات خوبی را توسط مدیر برنامه هایم با چند تیم داشته ام. 


وی افزود: به جز این با چند تیم داخلی هم مذاکراتی را داشته ام. در صورت به تفاهم نرسیدن با دو تیم اروپایی که یکی از آنها در یونان است از بین گزینه های داخلی بهترین انتخاب را خواهم داشت. امسال سال مهمی در آستانه جام جهانی است و به دنبال این هستم بهترین انتخاب را داشته باشم. 


هافبک فصل گذشته استقلال در واکنش به خبر پیوستنش به تیم یونانی گفت: در آن مصاحبه من اعلام کرده بودم منتظر ویزا هستم تا با رفتن به یونان مذاکرات نهایی را انجام و در تست پزشکی باشگاه شرکت کنم؛ اما هنوز ویزای من صادر نشده و منتظر هستم. 


وی افزود: در ضمن همانطور که گفتم چند مساله از سوی من و مدیر برنامه هایم خواسته شده بود که در قرارداد گنجانده شود. یکی از آنها طول مدت قرارداد است که هنوز مذاکرات ما ادامه دارد و در صورت توافقات نهایی به زودی با رسیدن ویزا به یونان سفر خواهم کرد تا کارهای نهایی عقد قراردادم انجام شود. 


برزای درخصوص اینکه این امکان وجود دارد که کار او برای سفر به اروپا نهایی نشود و در ایران فوتبالش را ادامه دهد، اظهار داشت: به هرحال من به هر قیمتی نمی خواهم به اروپا بروم. تمام هدفم این است تیمی را انتخاب کنم که بهترین شرایط را داشته و بتوانم به تیم ملی نزدیک شوم. به همین خاطر نمی خواهم مثل دیگر فوتبالیست هایی که به اروپا رفتند و  شکست خوردند به هر قیمتی خودم را لژیونر کنم و در نهایت بازهم کارم را در لیگ خودمان دنبال کنم. عجله ای برای انتخاب تیم آینده ام ندارم چون می خواهم بهترین انتخاب را داشته باشم.


ارزیابی برزای از بازی امروز پدیده اینطور بود: به هرحال همه هواداران و بازیکنان استقلال از اینکه این تیم در شروع لیگ بدشانسی آورده و نتایج لازم را به دست نیاورده ناراحت هستند و من هم همین حس را دارم. با این حال فکر می کنم استقلال چون تیم خوبی دارد به زودی روی ریل موفقیت می افتد و امروز هم دست پر از بازی با پدیده خارج می شود.

دیدگاه‌ها