کد خبر : 1455987 | 31 مرداد 1396 ساعت 12:45 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک پدیده غایب مقابل تیم سابقش؛

یوسفی: این بازی برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد

محسن یوسفی بازیکن تیم پدیده به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ی مچ پا نمی تواند تا پایان نیم فصل همراه تیمش باشد.

یوسفی: این بازی برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، محسن یوسفی بازیکن تاثیرگذار تیم پدیده در پنجره ی تابستانی و در تمرینات تیم پدیده دچار آسیب دیدگی شد و مچ پای خود را به جراحان سپرد. هافبک سابق استقلالی‌ها که در دو مقطع و طی سال 1385 تا 1387 و همینطور 1388 تا 1391 در عضویت تیم استقلال تهران قرار داشت، به همین دلیل نمی تواند برابر تیم سابقش بازی کند.


یوسفی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط خود گفت: فعلا در حال فیزیوتراپی هستم و تا نیم فصل به مسابقات بر می گردم.


یوسفی در مورد دیدار پدیده در مقابل استقلال تهران ادامه داد: هر دو تیم در این دیدار به پیروزی احتیاج دارند. اما به نظرم استقلال در این مسابقه محتاج به پیروزی است. از طرفی ما هم تیم خوبی داریم، اما اگر هفته ی گذشته با پیروزی خارج می شدیم و در دقایق آخر گل نمی خوردیم، شرایط خیلی بهتر بود و حقمان نبود که مساوی کنیم. تیم ما فوتبال خوبی بازی می کند ولی این دیدار برای استقلال حکم مرگ و زندگی را دارد و با تمام وجود به زمین می آید. برای استقلال در این بازی آرزوی موفقیت می کنم ولی تیم ما امسال با نمایش هایی که نشان داده برای هر حریفی خطرناک است و فکر می کنم بین 4،5 تیم بالای جدول باشیم.


یوسفی در مورد دوری خود از فوتبال و سختی این شرایط می گوید: واقعا خیلی سخت است ولی فوتبال حرفه ای همین است. هر چند خیلی سخت می گذرد، اما آدم باید تحمل کند.

دیدگاه‌ها