کد خبر : 1456010 | 31 مرداد 1396 ساعت 13:59 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

توافق 90 درصدی بارسلونا و نیس برای ژاوی آفریقایی

پس از بازی امشب نیس برابر ناپولی در پلی آف لیگ قهرمانان ژان میشل سری از هم تیمی هایش خداحافظی خواهد کرد.

توافق 90 درصدی بارسلونا و نیس برای ژاوی آفریقایی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تکذیبیه های مربی و مدیر باشگاه نیس در مورد انتقال سری به بارسا، رسانه های بارسلون با اطمینان از پیوستن این بازیکن به بارسلونا می نویسند. سری را بسیاری ژاوی افریقا می نامند.

 

نشریه اسپورت امروز ادعا کرد که 90 درصد کار انتقال این بازیکن نهایی شده و پس از بازی امشب نیس، او از هم تیمی هایش خداحافظی خواهد کرد.

 

 

1236749

 

 

قرارداد سری 4 ساله و رقم این انتقال نیز 40 میلیون یورو خواهد بود. روز گذشته گفته شد که رقم فسخ قرارداد 40 میلیون یورویی سری، ماه گذشته منقضی شده و بارسلونا باید نیس را برای جدایی سری راضی کند اما گویا توافقات لازم بین دو باشگاه صورت گرفته و سری با همان رقم تعیین شده قبلی راهی بارسا خواهد شد. مدیر برنامه های سری از چند روز پیش در بارسلون حضور دارد و نقش مهمی در پیشرفت مذاکرات داشته است.

 

طبق ادعای اسپورت، مدیران باشگاه کاتالانی از هفته ها پیش شرایط سری را زیر نظر داشتند و از 10 روز پیش بود که به ایجنت وی اطلاع دادند که قصد دارند به صورت جدی با نیس وارد مذاکره شوند. سری پس از اینکه بارسا در جذب وراتی و کوتینیو دچار مشکل شد، جذب خواهد شد تا بلکه بتواند به خط میانی بارسلونا سر و سامانی بدهد.

دیدگاه‌ها