کد خبر : 1456022 | 31 مرداد 1396 ساعت 15:08 | 37.3K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آس:

چرا جذب همزمان کوتینیو و دمبله غیرممکن است؟

بارسلونا برای جذب عثمان دمبله و کوتینیو به صورت توامان، یک ماموریت غیرممکن پیش رو دارد.

چرا جذب همزمان کوتینیو و دمبله غیرممکن است؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از جدایی نیمار و با 222 میلیون یورو افزایش بودجه، سعی در جذب چند بازیکن بزرگ دارد تا جای خالی فوق ستاره برزیلی را پر کند.

عثمان دمبله، کوتینیو، سری و حتی دی ماریا جزو گزینه های بارسلونا محسوب می شوند.

 

 

1236758

 

 

بارتومئو، رئیس بارسلونا کمتر از دو ماه پیش در مصاحبه با نشریه کاتالانی ال پریودیکو عنوان کرد که مثل سال گذشته بودجه باشگاه برای خرید بازیکن جدید تنها 60 میلیون یورو است که به آن، پول حاصل از فروش چند بازیکن نیز اضافه خواهد شد.

 

بارسا تا به اینجا علاوه بر انتقال نیمار به پی اس جی، تنها کریستین تیو را با رقم 4 میلیون یورو به بتیس واگذار کرده است و اگر پیوستن سری را با رقم 40 میلیون یورو قطعی بدانیم، 122 میلیون یورو نیز برای خرید  بازیکنان جدید هزینه کرده است. جذب پائولینیو، سمدو، دلوفئو به ترتیب 40، 30 و 12 میلیون یورو برای بارسا هزینه در پی داشته است.

 

به این ترتیب بارسلونا در حال حاضر تنها 164 میلیون یورو برای خرید بازیکن جدید بودجه در اختیار دارد و با توجه به اینکه جذب دمبله و کوتینیو هر یک بالغ بر 100 میلیون یورو هزینه در پی خواهند داشت، می توان به این نتیجه رسید که بارسا از بین این دو فقط یکی را می تواند جذب کند که به احتمال فراوان دمبله خواهد بود.

از طرفی بارسلونا برای تمدید با مسی، اینیستا و یکی دو ستاره دیگر خود نیز به بودجه نیاز دارد و به همین دلیل بعید است برای خرید کوتینیو، بخواهد رقمی بالغ بر بودجه اولیه هزینه کند.

 

دیدگاه‌ها