کد خبر : 1456128 | 31 مرداد 1396 ساعت 20:54 | 54K بازدید | 0 دیدگاه

سوت و هیاهو جایگزین تشویق ایسلندی

حلقه شکست به جای حلقه پیروزی(گزارش تصویری)

علیرضا منصوریان و بازیکنان استقلال در پایان بازی می توانستند جشن دومین برد فصل را بگیرند ولی حلقه شکست و تحمل شعارها و اعتراض هواداران نصیبشان شد.

حلقه شکست به جای حلقه پیروزی(گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش‌سه"، استقلال در حالی مقابل پدیده قرار گرفت که حاشیه های زیادی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشته بود؛ پس از اینکه هیات مدیره استقلال با اعتماد دوباره به علیرضا منصوریان از او به عنوان سرمربی حمایت کردند، آبی پوشان پایتخت امیدوار بودند به ناکامی های گذشته پایان دهند و با روحیه ای خوب به استقبال تعطیلات بلند مدت لیگ بروند، اما همه این مسائل در حد رویا باقی ماند و یک شکست دیگر در کارنامه استقلال ثبت شد.


بعد از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه و نمایش نتیجه دو بر صفر به سود پدیده روی اسکوربورد ورزشگاه آزادی، حاضران صحنه های جالبی را تماشا کردند. شعارها و سر و صداهای اعتراض آمیز هواداران استقلال روی سکوها با حلقه شکست بازیکنان و مربیان همراه شد. علیرضا منصوریان که از حرکات و لبخندهای زورکی و غمبارش اینطور پیدا بود که قصد خداحافظی دارد، در وسط زمین بین حلقه غمناک بازیکنانش حاضر شد و بهت زده با نگاه خود در جست و جوی دلایل ناکامی ها می گشت. 


برخی بازیکنان استقلال هم از فرط ناراحتی روی نیمکت نشستند و بهت زده به اتفاقاتی که در چمن آزادی رخ می دهد، زل زدند.


ناراحتی بازیکنان استقلال روی اعضای پدیده هم تاثیرگذار بود و باعث شد آنها برای دلداری به سمت منصوریان بیایند. کم کم بازیکنان باتجربه استقلال مانند جباری و منتظری نیز وارد این معرکه شدند تا همه استقلالی ها در کنار هم صدای اعتراض هواداران را بشنوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها: سعید زارعیان

دیدگاه‌ها