کد خبر : 1456138 | 31 مرداد 1396 ساعت 21:17 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: لباس قرمز ما تاثیری در برد نداشت

معین عباسیان هافبک تیم فوتبال پدیده معتقد است پدیده از شرایط خاص بازی و نیاز مبرم برد هر دو تیم سود جسته است.

عباسیان: لباس قرمز ما تاثیری در برد نداشت

عباسیان درباره پیروزی تیمش مقابل آبی‌پوشان پایتخت به "ورزش سه" گفت: استقلال تیم بزرگی است. آنها میزبان بازی بودند و همه چیز به نفع آنها بود؛ البته شرایط این مسابقه برای آنها حساس بود و می‌‌خواستند پیروز این مصاف باشند؛ اما ما دستورات کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردیم و توانستیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.


وی با مقایسه شرایط فصل گذشته‌شان با امسال می‌گوید: شرایط پدیده امسال به نسبت سال گذشته عوض شده است. این بردها خیلی به ما کمک می‌کند و روی شخصیت پدیده تاثیرگذار بوده است. امیدوارم این روند تا پایان رقابت‌های لیگ ادامه‌‌‌دار شود و بتوانیم رتبه‌ای خوب را برای هواداران مشهدی به ارمغان آوریم.


او در پاسخ به سوالی که پدیده امروز با قبای سرخپوش و پرسپولیسی مقابل استقلال حاضر شده که همین موضوع در پیروزی‌شان تاثیرگذار شده است گفت: اصلا چنین چیزی درست نیست. بچه‌های تیم ما چه سابقا پرسپولیسی بوده باشند و چه استقلالی بازیکنانی حرفه‌ای هستند که به این موضوع توجه نمی‌کنند. همه‌ی بازیکنان پدیده‌ هستند و برای موفقیت این تیم مقابل حریفان مسابقه می‌دهیم. ما پیش از بازی هم‌قسم شده بودیم که استقلال را ببریم و به رنگ‌ حریف توجهی نداشتیم.

دیدگاه‌ها