کد خبر : 1456190 | 31 مرداد 1396 ساعت 23:35 | 80.8K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری‌زاده: دو پنالتی پرسپولیس گرفته نشد

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال معتقد است که محمد ادهم داور دیدار پرسپولیس دو پنالتی واضح را طبق قوانین فیفا برای نماینده ایران نگرفته است.

مظفری‌زاده: دو پنالتی پرسپولیس گرفته نشد

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال در گفتگو با "ورزش سه" به صورت جزئی به کارشناسی دقایق حساس دیدار پرسپولیس برابر الاهلی پرداخته است.

 


دقیقه ی 8 باید روی طارمی پنالتی گرفته می شد


دقیقه 8 مدافع الاهلی مهدی طارمی را با دست راست خود در محوطه ی جریمه شارژ کرد که سبب بر هم خوردن تعادل او شد. در شرایطی که تصور می شد، محمد ادهم در سوت خود به نشانه ی پنالتی دمیده است، توپ را در اختیار تیم الاهلی قرار داد تا معلوم نشود به چه دلیل این تصمیم را گرفته است.

 


خطای محرمی کارت زرد داشت


فرار مهاجم برزیلی الاهلی با خطای خطرناک صادق محرمی همراه بود، که داور در میان تعجب بازیکنان الاهلی نه تنها خطای محرمی را اعلام نکرد، بلکه توپ را در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار داد.

 


سانتر امیری و برخورد توپ به دست مدافع الاهلی پنالتی بود


دقیقه ی 25 فرار امیری به داخل محوطه ی جریمه و سانتر او تکل مدافع الاهلی را در پی داشت، که توپ ارسالی به دست مدافع الاهلی خورد. طبق ویدئوهای آموزشی فیفا این صحنه قطعا پنالتی بود که داور در این صحنه از گرفتن دومین پنالتی برای پرسپولیس امتناع کرد.

 


بازیکنان ایرانی کارت زردهای بیهوده می گیرند


در دقیقه 40 برخورد مهاجم تیم الاهلی با بیرانوند به درستی با کارت زرد داور جریمه شد. رفتار غیرورزشی  ادینهو در دقیقه 51 مستلزم یک کارت زرد بود که داور به تذکر بسنده کرد. واکنش عصبی شجاع خلیل زاده در دقیقه ی 85 با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد، تا سریال دریافت کارت زردهای بیهوده‌ی بازیکنان ایرانی ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها