کد خبر : 1456274 | 01 شهریور 1396 ساعت 10:45 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی کاپیتان در بازگشت طوفانی پرسپولیس

شب گذشته سرخ ها نمایشی بسیار خوب علی الخصوص در نیمه دوم مقابل تیم الاهلی ارائه دادند و در نهایت، به تساوی 2-2 رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت نزدیک به 2 سال از فوت ناگهانی مرحوم نوروزی، او همچنان کاپیتان اول سرخ ها و نام رمز برای اتحاد بین بازیکنان و هواداران است. شب گذشته هواداران کم تعداد پرسپولیس در عمان، دقیقه 24 را به یاد او گرامی داشتند و عمو موسی پرسپولیسیِ جانباز هم مثل همیشه، یاد 24 ابدی را در سلطان قابوس زنده کرد.

 

بازگشت فوق العاده پرسپولیس در بازی مقابل الاهلی همین هادی نوروزی را کم داشت. بازیکنی که یکبار کامبک رویایی تر را در دربی 74 تجربه کرده بود و در 8 سال سابقه بازی برای پرسپولیس نیز گل های حساس برای فرار از شکست یا رسیدن به پیروزی به ثمر رسانده بود. مثل بازی با پدیده که او از میانه میدان دروازه سفیدپوشان مشهدی را باز کرد و اجازه نداد پرسپولیس لیگ پانزدهم را با شکست آغاز کند.

 

البته شب گذشته کاپیتان اول فعلی سرخ ها یعنی سیدجلال حسینی هم غایب بود اما نبود هادی بیش از او به چشم آمد. پرسپولیس پس از گل تساوی 10 دقیقه برای رسیدن به پیروزی فرصت داشت و حضور بازیکنی مثل مرحوم نوروزی، میتوانست بازگشت پرسپولیس را تاریخی تر کند اما افسوس که از هادی 24 فقط عکس، نام و یادش در ورزشگاه شهرِ مسقط بود.

 

 

عکس :امیرخیرخواه - مسقط

دیدگاه‌ها