کد خبر : 1456279 | 01 شهریور 1396 ساعت 10:57 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت: از نظر زیر ساخت کمبودهای جدی داریم

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت:سیستم آبیاری روز گذشته رسماً افتتاح شد و هیچ مشکلی وجود نداشت. سیستم هیتینگ باید آماده شود که چیزی شبیه ورزشگاه آزادی است.

ساکت: از نظر زیر ساخت کمبودهای جدی داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا ساکت اظهار داشت: امکاناتی که امروز افتتاح شد با این نگاه بود که افرادی که اینجا هستند ساعاتی را به تمرینات رسمی بپردازند و ساعتی را هم که نیاز دارند با تفریحات با نشاط سپری کنند تا با پرکردن اوقات فراغت خود از نظر روحی آماده‌ تمرینات سخت و فشرده شوند.

 

وی ادامه داد: از نظر زیر ساخت کمبودهای جدی داریم؛ واقعیت این است که پولی تزریق نشده بود به پیمانکار، اما با توجه به قراردادی که آن پیمانکار با شهرداری منطقه داشت خوشبختانه کار را پیش برده است و زیرسازی از حدود یک ونیم متر از عمق زمین شروع شده است.

 

دبیر فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: سیستم آبیاری روز گذشته رسماً افتتاح شد و هیچ مشکلی وجود نداشت. سیستم هیتینگ باید آماده شود که چیزی شبیه ورزشگاه آزادی است. لوله‌های هیتینگ و رفت و برگشت آب آماده شده است و تا 15 شهریور این سیستم هم تمام شود. زمان کشت هم که ما نگرانش هستیم اول مهر است. از مسئولان شهرداری منطقه 22 خواستیم که کمک کند تا این پیمانکار بتواند کار را پیش ببرد تا ما زمان را از دست ندهیم، چون اگر زمان از دست برود نگرانی‌ها بیشتر می‌شود.

دیدگاه‌ها