کد خبر : 1456291 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:22 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس برای صعود باید خودش باشد

پنجعلی: می توانیم الاهلی را شکست دهیم

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است اگر بازیکنان این تیم در بازی برگشت خودشان باشند می توانند از سد الاهلی بگذرند.

پنجعلی: می توانیم الاهلی را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، تساوی پرسپولیس در بازی به اصطلاح خانگی در برابر الاهلی باعث شد تا این تیم برای صعود به مرحله بعدی کار سختی در بازی برگشت داشته باشد.


محمد پنجعلی بازیکن سابق پرسپولیس درباره این بازی گفت:« پرسپولیسی ها در نیمه او استرس داشتند اما در نیمه دوم و بعد از دو گل، انگار بچه ها به خودشان آمدند و خیلی خوب بازی کردند.»


او درباره میزان بالای استرس تیم های ایرانی به خصوص در بازی با تیم های حاشیه خلیج فارس گفت:« این به خاطر بافت فرهنگی ما است که حساس هستیم و در مواقع اضطراری دچار استرس می شویم. همچنین آن حساسیتی که میان ما تیم های حاشیه خلیج فارس هست هیچ وقت نسبت به تیم های شرق آسیا وجود نداشته است. همه این ها باعث می شود که بچه های ما در بازی های اینچنینی نتوانند خودشان باشند.»


پنجعلی درباره بازی شب گذشته گفت:« به نظرم الاهلی تیمی خوب و حرفه ای بود اما پرسپولیس هم بهتر می توانست بازی کند. در نیمه دوم اما همان طور که گفتم انگار پابند از پای بچه ها برداشته شد و توانستند خودشان باشند و بازی خوبی ارائه دهند.»


کاپیتان سابق تیم ملی ایران با اشاره به میزبانی پرسپولیس در مسقط گفت:« این که ما باید دو بازی خارج از ایران و در کشورهای عربی برگزار کنیم در کل به ضرر ما است. باز هم می گویم به نظرم اگر پرسپولیس خودش باشد می تواند الاهلی را ببرد. الاهلی تیم خوبی است اما بچه ها اگر مثل نیمه دوم باشند می توانند این تیم را شکست دهند.»


دفاع سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس به خصوص روی گل های دریافتی گفت:« گل هایی که خوردیم روی غافلگیری بود. یک توپ برگشتی و یک توپ توی دروازه که در هر دو مورد به نظرم بچه ها غافلگیر شدند و دروازه ما باز شد.»


او با اشاره به تعویض های برانکو هم گفت:« وقتی تعویض ها جواب داده اند یعنی کار مربی خوب بوده است. برانکو با تعویض هایش توانست بازی را برگرداند پس باید بگوییم تعویض های خوبی داشته است.»

دیدگاه‌ها