کد خبر : 1456311 | 01 شهریور 1396 ساعت 12:17 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل زمین تیم ملی آخر سال حل می‌شود

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید: کارهای زیربنایی برای آماده سازی زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال به انجام رسیده و در صورت کشت در زمان مورد نظر، این زمین می تواند در پایان سال به چرخه فوتبال ایران اضافه شود.

مشکل زمین تیم ملی آخر سال حل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت در رابطه با روند آماده سازی زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال به صحبت پرداخت. او در این باره گفت: حدود دو سال و نیم قبل پیمانکار زمین مشخص شد ولی نتوانست با شهرداری به توافق برسد، در یک سال گذشته با شهرداری منطقه 22 صحبت و قراردادی منعقد شد، در حال حاضر زمین مورد نظر یک و نیم متر خاکبرداری شده و زه کشی زیر زمین به انجام رسید.


او ادامه داد: لوله گذاری های لازم برای زه کش ها و آب باران پیش بینی شده است، کلیه فواره ها نصب شده و سیستم آبیاری آن آماده است. لوله های هیتینگ از قشم آمده و به صورت رفت و برگشتی در زمین قرار می گیرد، پیش بینی شده است تا روز پانزدهم سیستم هیتینگ به اتمام  می رسد تا کشت آماده شود. 


ساکت در پایان گفت: از مسئولان استدعا داریم تا باز هم به ما کمک کنند تا پیمانکار بتواند حداقل در مهر ماه کشت را به انجام برساند، اکنون این زمین کاملا آماده است و با انجام عملیات باقی مانده می تواند تا پایان سال برای ما پاسخگو باشد.

دیدگاه‌ها