کد خبر : 1456332 | 01 شهریور 1396 ساعت 13:24 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی پاسخگوی چمن نامطلوب نقش‌جهان است؟

شب گذشته باز هم چمن نامطلوب نقش جهان در میزبانی برابر سپیدرود نکته ی تاریک این ورزشگاه بود.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته برای سومین بار سپاهان در نقش جهان میزبان تیم سپیدرود بود و باز هم مانند دو میزبانی قبل طلایی پوشان شاهد کنده شدن چمن ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان و سُر خوردن بازیکنان در لحظاتی بودند که می توانست سرنوشت بازی تغییر کند.


هنوز یک سال از تاسیس نقش جهان نگذشته که این ورزشگاه مدرن با مشکلات عدیده ی روبه رو است؛ از تپه ی خاکی که بیرون نقش جهان قرار گرفته و هیچ کس مسئولیت تخلیه ی آن را بر عهده نمی گیرد، تا طبقه ی دوم که همچنان به طور کامل مورد بهره برداری قرار نگرفته. در این بین خراب شدن چمن ورزشگاه بدترین خبر برای سپاهان است که امید زیادی به این ورزشگاه داشت و حالا کنده شدن چمن ورزشگاه یکی از چالش های سپاهان در میزبانی های آینده خواهد بود و شاید در میزبانی بعدی این تیم که در مقابل پرسپولیس خواهد بود، این موضوع بیشتر به چشم بیاید.


شب گذشته پس از اینکه 20 دقیقه از دیدار دو تیم گذشته بود، چمن نقش جهان شبیه زمینی شخم زده به نظر می آمد.


با عباسی معاون شرکت توسعه و تجهیز در این مورد صحبت کردیم. عباسی در خصوص کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه و این که چه ارگانی در این خصوص باید پاسخگو باشد، می گوید: «الان تقریبا 2 سال از عمر چمن سپری شده. روز افتتاحیه که چند نفر از وزرا هم حضور داشتند، چمن اینقدر زیبا بود که می پرسیدند، مصنوعی است و تمام تیم هایی هم که در آن بازی می کردند، از کیفیت چمن تعریف می کردند. چمن موجود زنده است که باید به صورت روزانه مورد رسیدگی قرار بگیرد. ورزشگاه نقش جهان بهترین استانداردها را دارد؛ از سیستم گرمایشی، سیستم زه کشی تا لوله کشی عالی با کیفیت جهانی. اگر مشکلی وجود دارد باید شرکت فولادمبارکه پاسخگو باشد که ورزشگاه در اختیار آنها قرار داده شده است. ما به بحث نگهداری وارد نمی شویم و در حال حاضر هم فقط در بخش هایی مسئولیت داریم که هنوز به بهره برداری نرسیده است.»

 

1237067

 

1237068

 

1237069

 

1237070

دیدگاه‌ها