کد خبر : 1456453 | 02 شهریور 1396 ساعت 08:19 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

دوست نداشتم دل آنها را بشکنم

قاضی: استقلالی‌ها برای گل زدن استرس دارند

محمد قاضی مهاجم آماده و تاثیر گذار پدیده معقتد است انگیزه پیشرفت در مجموعه پدیده و حس پیروزی رضا مهاجری می تواند آینده روشنی را برای این تیم رقم بزند.

قاضی: استقلالی‌ها برای گل زدن استرس دارند

به گزارش "ورزش سه"، قاضی در خصوص گلی که مقابل استقلال به ثمر رساند، شرایط کلی بازی با آبی های پایتخت و... به سوالات پاسخ می دهد.


 در خصوص بازی با استقلال صحبت کن.


خیلی با برنامه بازی کردیم.استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم. هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان امتیاز از دست داده بودیم و باید مقابل استقلال سه امتیاز را کسب می کردیم. خداراشکر این اتفاق رقم خورد.

 

گل خیلی خوبی به ثمر رساندی و با سکوت خوشحالی کردی...


تشکر می کنم از هواداران محترم استقلال که در ابتدا و پایان بازی من را تشویق کردند. من تمام سعی خودم را می کنم همیشه در خدمت تیم باشم. خوشحالم با گل زدن در این بازی موجب پیروزی پدیده شدم. بعد از گلی که به ثمر رساندم دوست نداشتم با خوشحالی عجیب و غریب باعث دلخوری هواداران استقلال شوم یا خدایی نکرده دل آنها را بشکنم.


واقعا فکر می کردی استقلال را در آزادی شکست بدهید؟


ما هفته به هفته برنامه و استراتژی مربوط به آن بازی را داریم. در بازی با استقلال می دانستیم که از تک موقعیت هایمان باید نهایت استفاده را ببریم. خداراشکر این اتفاق افتاد وتوپ هایمان وارد دروازه شد.

 

 مهاجری در برنامه تلویزیونی کلی از تو تعریف کرد و از جذب تو ابراز رضایت می کرد.چه صحبتی در خصوص صحبت های مهاجری داری؟


آقای مهاجری به من لطف دارند. سال گذشته شرایط خوبی را در نفت تجربه کردم. امسال پیشنهاد های خوبی داشتم اما در نهایت بعد از مذاکرات طولانی به این نتیجه رسیدم که پدیده را انتخاب کنم.خیلی ها گفتند چرا پدیده را انتخاب کردی اما برای انتخابی که انجام دادم دلیل داشتم زیرا پدیده و مهاجری به دنبال پیشرفت و پیروزی هستند. البته برای پیوستن به پدیده و حضور در مشهد دلیل خیلی مهم تری داشتم، می خواستم کنار امام رضا(ع)باشم و نیت ام این بود با آرامشی که از ایشان می گیرم سال خوبی را پشت سربگذارم.

 

به عنوان بازیکنی که سابقه بازی کردن در استقلال را دارد،به نظرت مشکل اصلی استقلال چیست؟


استقلال واقعا تیم خوبی دارد، اما نکته ای که مشخص است؛ استرس و عدم تمرکز بازیکنان استقلال است. من استرس را در بازیکنان استقلال می دیدم. وقتی به محوطه جریمه ما و دیگر حریفان می رسند تازه مشکل استقلال شروع می شود و نمی توانند ضربات نهایی را خوب بزنند.

 

به نظر تو استقلال باید کار را با منصوریان ادامه بدهد؟


به نظر من باید به مربی فرصت داد. علیرضا منصوریان و استقلال سال گذشته چنین شرایطی را تجربه کرده اما توانستند از این مسیر سخت عبور کنند. ثبات بهترین راه برای کسب موفقیت و رسیدن به شرایط ایده ال است. استقلال بازیکنان و کادر خوبی دارد و باید از آنها حمایت شود تا استقلال دوباره به روزهای اوج برگردد.

دیدگاه‌ها