کد خبر : 1456671 | 03 شهریور 1396 ساعت 11:15 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلی با کسی ندارم؛

زهیوی: فحاشی از طرف هواداران فولاد نبود

بازیکن تیم فولاد خوزستان می گوید: افرادی که به من فحش و ناسزا دادند جزو هواداران فولاد نیستند.

زهیوی: فحاشی از طرف هواداران فولاد نبود 

به گزارش "ورزش سه"، رحیم زهیوی مهاجم تیم فولادخوزستان در مورد فحاشی تماشاگران به خودش پس از شکست مقابل پیکان گفت: این افراد هوادار فولاد خوزستان نیستند که به من فحش می دادند. از زمانی که به داخل زمین رفتم به من فحش و ناسزا دادند. به هر حال شاید از طرف کسی خط گرفته باشند که به من فحش می دادند. 


او ادامه داد: زمانی که من در اهواز گل زدم هواداران فولاد خوزستان یک صدا مرا تشویق می کردند. به هر حال نمی دانم چه اتفاقی رخ داده بود که مرا فحش می دادند. تعدادی از تماشاگران نمک نشناس هستند. من مشکلی با کسی ندارم و صدای آنها را با بازی خوب خود خاموش می کنم. 


زهیوی بیان کرد: به هر حال اشکالی ندارد و برخی از افراد کوچک هستند و آنها را به خدا می سپارم. مهاجم فولادخوزستان در مورد اینکه بختیار رحمانی برای پایان دادن به حواشی وارد عمل شده، عنوان کرد: نمی دانم، من متوجه نشدم ولی اگر این کار را کرده دستش درد نکند، اما این موضوع در مجموع ربطی به بختیار نداشت.


بازیکن فولاد خوزستان درباره اینکه سکوهای طرفداران فولاد پر التهاب است، تصریح کرد: من از موضوع اطلاعی ندارم اما تا جایی که می دانم هواداران فولاد مرا دوست دارند و افرادی که فحش دادند هوادار فولاد نبودند. 


زهیوی درباره شکست برابر پیکان اظهار کرد: بازی سختی برابر پیکان داشتیم چرا که این تیم به دنبال برد این بازی بود و فشار زیادی بر روی دروازه ما وارد کرد. به هر حال تصور می کردیم سه امتیاز این بازی را می گیریم اما در غافلگیری گل خوردیم . فوتبال همین است و کاری از دستمان بر نمی آید. 


زهیوی در مورد شرایط جسمانی خودش هم خاطر نشان کرد: امروز می توانستم در ترکیب اصلی قرار بگیرم اما کادر فنی صلاح دانست که به عنوان بازیکن ذخیره به زمین مسابقه بیایم. به طور حتم هفته آینده در ترکیب اصلی قرار می گیرم و همان زهیوی سابق می شوم.

دیدگاه‌ها