کد خبر : 1456679 | 03 شهریور 1396 ساعت 12:35 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه F جذاب است؟

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان دیشب برگزار شد و در گروه F تیم های شاختار دونتسک، منچسترسیتی، ناپولی و فاینورد همگروه شدند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه F جذاب است؟

به گزارش "ورزش سه"، گروه F احتمالا یکی از غیرقابل پیش بینی ترین گروه  های این فصل لیگ قهرمانان خواهد بود. هرچند روی کاغذ شانس منچسترسیتی و ناپولی بیشتر از بقیه است اما شاختار و فاینورد حریفان دست و پا بسته ای نخواهند بود.

 

سیتی بعد از حذف غیرمنتظره فصل گذشته با شکست مقابل موناکو، این فصل با تغییرات اساسی رقابت های را شروع خواهد کرد و برای گواردیولا که از آخرین قهرمانی اش در اروپا 6 سال می گذرد، این فصل، فصل مهم و سرنوشت سازی می تواند باشد.

 

1235067

 

ناپولی با مائوریسیو ساری فصل گذشته با شکست مقابل رئال مادرید از دور رقابت ها حذف شد و شاید اگر خوش شانس تر بودند، می توانستند با قرار گرفتن مقابل حریفی آسان تر، به مراحل بالاتر بروند. ناپلی ها مطمئنا برای صعود به عنوان تیم اول برنامه ریزی کرده اند و به لطف بازی های خانگی شان در سن پائولو، این هدف دور از دسترس نیست.

 

البته شاختار و فاینورد هم امید زیادی به گرفتن امتیاز در دیدارهای خانگی شان دارند و این کار ناپولی و سیتی را دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها