کد خبر : 1456799 | 03 شهریور 1396 ساعت 20:45 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: در فرهنگ دفاعی ایتالیا ناپولی زیبا بازی می‌کند

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در مورد دیدار این هفته تیمش برابر بورنموث صحبت کرد.

گواردیولا: در فرهنگ دفاعی ایتالیا ناپولی زیبا بازی می‌کند

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در دو هفته ابتدایی لیگ موفق به کسب 4 امتیاز شده اند و حالا به دنبال نزدیک شدن به صدر جدول هستند.

 

دیدار برابر بورنموث: "حریف ما تیمی است که علاقمند به در دست گرفتن جریان بازی است و سرمربی آنها در این امر متبحر است. اگرچه آنها لیگ را با 2 شکست آغاز کرده اند؛ اما در برخی موارد ممکن است این اتفاق رخ دهد و ما می دانیم که دیدار برابر این تیم دشوار خواهد بود."

 

وضعیت بازیکنان: "مندی با ما سفر خواهد کرد اما من نمی دانم که قادر به بازی کردن است یا نه. گوندوغان فعلا با تیم دوم سیتی بازی می کند تا پیشرفت کند."

 

 

1198948

 

 

قرعه لیگ قهرمانان: "از نظر من بهترین تیم سید سوم ناپولی بود و در لیگ قهرمانان طبیعی است که تیم های سید اول و دوم نیز قدرتمند باشند؛ البته در حال حاضر تمام تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان قوی هستند.

 

ما قرار است با تیمی بازی کنیم که بهترین فوتبال را در ایتالیا ارائه می دهد. بحث من قهرمانی نیست؛ بلکه زیبا بازی کردن است؛ زیرا من به این موضوع علاقمند هستم. در فرهنگ دفاعی فوتبال ایتالیا ناپولی 40 متر جلوتر از محوطه دفاع می کند."

 

وضعیت نقل و انتقالات: "در مورد بازیکنانی مانند امباپه، الکسیس سانچس و ایوانز صحبت نخواهم کرد؛ زیرا معمولا علاقه ای ندارم در مورد بازیکنان دیگر تیم ها صحبت کنم؛ اما بازار تابستانی تا لحظه آخر ادامه خواهد داشت."

دیدگاه‌ها