کد خبر : 1456891 | 04 شهریور 1396 ساعت 12:35 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار داشتم بیشتر در پرسپولیس بازی کنم

نریمان جهان: از برانکو دلخور نیستم!

هافبک جدید تیم گسترش فولاد تبریز ابراز امیدواری کرد بتواند با این تیم نتایج خوبی بگیرد و روزهای مطلوبی را سپری کند.

نریمان جهان: از برانکو دلخور نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان هافبک بنابی که سابقه بازی در تیم های تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد را داشت، در نیم فصل سال گذشته لیگ برتر راهی پرسپولیس شد؛ اما زمان زیادی برای حضور در ترکیب سرخپوشان پایتخت پیدا نکرد. او حالا این فرصت را پیدا کرده تا بار دیگر پیراهن گسترش فولاد را برتن کند.


نریمان جهان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره بازگشت به گسترش فولاد عنوان کرد: بعد از اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاد و نتوانستم زمان زیادی برای تیمم به میدان بروم، پیشنهادهایی به دستم رسید و در نهایت با مسئولان گسترش فولاد به توافق رسیدم و قرارداد بستم. امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید باشم.


وی ادامه داد: پرسپولیس برای من تجربه خوبی بود. دوست داشتم برای پرسپولیس به میدان بروم و بازی کنم؛ اما فرصت کمی به من رسید. نمی دانم دلیل این موضوع چه بود و شاید به سلیقه برانکو برمی گشت. با این حال چون معمولا در هر تیمی حضور داشتم بازی کرده ام، نمی توانستم نیمکت نشین باشم و این موضوع اذیتم می کرد. 


هافبک جدید گسترش فولاد با اشاره به نحوه جدایی اش از پرسپولیس تاکید کرد: بازی آخر سال گذشته پرسپولیس که در قطر برگزار شد، با برانکو صحبت کردم. گفتم اگر شرایط اینطور باشد نمی توانم بمانم و بهتر است جدا شوم. برانکو هم به من گفت فکرهایت را بکن و به باشگاه نظرت را بگو. در نهایت هم تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتم. 


نریمان جهان همچنین گفت: دلخوری از برانکو ایوانکوویچ ندارم. او سرمربی تیم پرسپولیس است و موفقیت های خوبی در این تیم به دست آورده. به هر حال نظرش این بوده که کمتر بازی کنم و این مسائل در فوتبال طبیعی است. هرچند که فکر می کردم بیشتر در پرسپولیس زمان بازی کردن به من برسد.


وی با اشاره به اینکه جایگزین نقی زاده مصدوم در گسترش فولاد شده است، گفت: واقعا دوست نداشتم نقی زاده چنین شرایطی را تجربه کند. او یکی از بهترین دوستان من است و از بهترین بازیکنان گسترش فولاد. متاسفم که رباط صلیبی پاره کرد و امیدوارم خیلی زود برگردد و برای گسترش فولاد بازی کند.


نریمان جهان درباره آینده گسترش فولاد افزود: با شرایطی که تیم ما دارد و جوان های خوبی که در اختیار گرفته ایم، شک نکنید روزهای خوبی را تجربه می کنیم و می توانیم در جدول بالا بیاییم. شک نکنید به سقوط فکر نمی کنیم و همه چیز را برای صعود در جدول فراهم می کنیم.

دیدگاه‌ها