کد خبر : 1457320 | 06 شهریور 1396 ساعت 12:14 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

هانری: من هیچ ربطی به این تیم آرسنال ندارم

تیری هانری، اسطوره باشگاه آرسنال به انتقاد از عملکرد تیمش مقابل لیورپول پرداخت و گفت که او هیچ ربطی به تیمی که روز گذشته تماشایش کرد، ندارد.

هانری: من هیچ ربطی به این تیم آرسنال ندارم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در آنفیلد با نتیجه 4-0 مقابل لیورپول شکست خورد و این در حالی بود که در طول 90 دقیقه، موقعیت خطرناکی روی دروازه کاریوس ایجاد نکردند و گلر آلمانی حتی یک واکنش هم نداشت. پس از بازی انتقادات بسیار تندی علیه این تیم و تاکتیکش مطرح شد که یکی از منتقدین، تیری هانری، اسطوره باشگاه بود.

 

1237831

 

 

او گفت:" می‌خواستم ورزشگاه را ترک کنم. من هیچ ربطی به این تیم ندارم. تعجب نمی‌کنم و انتظار این نتیجه را داشتم. یک ایستایی کامل. می‌دانستم امروز اینگونه خواهد شد؛ ولی وقتی از نزدیک تماشایش می‌کنید می‌گویید «نه، این بار دیگر نه». نحوه باخت آرسنال مشکل ماست. ما درباره انگیزه و تعلق خاطر و تعهد صحبت می‌کنیم.

 

بازیکنان باید بجنگند ولی آیا اینها دردناک است؟ به عنوان یک هوادار، سعی می‌کنم مثبت نگر باشم؛ ولی اتفاقات زیبایی در زمین رخ نداد. تمام اتفاقات در 10 سال اخیر رخ می‌دهند. ما درباره سانچس و ماندنش صحبت می‌کنیم ولی آنها نمی‌خواهند بخشی از این تیم باشند. برای همین است که بازیکنان قراردادشان را تمدید نمی‌کنند، می‌توانند ببینند که یک چیزی اشتباه است. لغتی که من سالها از آن استفاده کردم «راحتی» است. همه در آرسنال احساس راحتی می‌کنند. فشاری که باید در یک باشگاه بزرگ روی بازیکنان باشد، در این تیم نیست."

دیدگاه‌ها