کد خبر : 1457361 | 06 شهریور 1396 ساعت 13:38 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن جوان پرسپولیس یک فصل دیگر ماندگار شد

علوان‌زاده می‌خواهد محرمی باشد

احسان علوان زاده هافبک جوان و چپ پای پرسپولیس این فصل را هم در کنار این تیم خواهد بود هرچند برای رسیدن به ترکیب اصلی باید مسیری را که جوانانی مانند صادق محرمی پیمودند، طی کند.

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی بود که خبر می رسید احسان علوان زاده و حمید طاهرخانی دو بازیکن جوان پرسپولیس با پیشنهاداتی از سوی تیم های لیگ برتری مواجه شده اند و این احتمال وجود دارد که این دو از پرسپولیس جدا شوند.


باشگاه پرسپولیس اما امروز اعلام کرد که هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه های دیگر درباره علوان زاده وجود ندارد و این بازیکن در ادامه فصل با باشگاه پرسپولیس خواهد بود.


احسان علوان بازیکن چپ پا، تکنیکی و جوان پرسپولیس که از نفت مسجد سلیمان به این تیم پیوسته در طول دو فصلی که در پرسپولیس حضور دارد کمتر به بازی گرفته شده و این در حالی است که برانکو بارها از کیفیت این بازیکن تعریف و تمجید کرده است.

 

1237969


با این وجود احسان علوان زاده یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندگار شد تا برای رسیدن به ترکیب اصلی با بازیکنان مطرح و آماده رقابت کند.


علوان زاده البته خوب می داند که پیش از او بازیکن جوانی مثل صادق محرمی همین راه را طی کرده و تبدیل به یکی از مهره های ثابت و مورد اعتماد برانکو شده است. علوان زاده هرچند رقبای بزرگی دارد اما او خوب می داند که اگر بتواند از معدود شانس هایش استفاده کند می تواند آرام آرام در ترکیب تیم جای بگیرد.

دیدگاه‌ها