کد خبر : 1457550 | 07 شهریور 1396 ساعت 12:33 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: نبی کیتا به لیورپول پیوست

باشگاه لیورپول تایید کرد که نبی کیتا، هافبک لایپزیش با این تیم به توافق رسیده و از تابستان آینده به جمع بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد.

رسمی: نبی کیتا به لیورپول پیوست

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش باشگاه لیورپول در حساب‌های کاربری خود در شبکه های اجتماعی، انتقال کیتا را تایید کرد. قرمزها تلاش زیادی برای جذب نبی کیتا انجام دادند ولی با این وجود، لایپزیش با انتقال او در تابستان جاری موافقت نکرد تا دو طرف در نهایت به این توافق برسند که ستاره جوان، از فصل آینده به لیورپول بپیوندد.

 

1238049

 

 

کیتا در مصاحبه با سایت باشگاه لیورپول گفت:" خیلی خوشحالم که این توافق را که باعث انتقال من به باشگاه لیورپول در تابستان آینده است، اعلام می‌کنم. از اینکه بخشی از این پروژه بزرگ هستم، بسیار خوشحالم. تعهد من به لایپزیش در مدت زمان باقی مانده دقیقا مثل گذشته است. من تمام تلاشم را برای پیراهنی که به تن می‌کنم انجام می‌دهم و این تا به صدا درآمدن سوت پایان آخرین بازی ام ادامه خواهد داشت. حالا که تکلیف آینده ام مشخص شده، با تمرکز و آسودگی خاطر می‌توانم برای لایپزیش و اهدافش در فصل پیش رو بجنگم. تا فصل آینده به باشگاه جدیدم بپیوندم. تا آن موقع هوادار آنها نیز خواهم بود."

 

گفته می‌شود لیورپول برای این انتقال، 48 میلیون پوند هزینه کرده است.

دیدگاه‌ها