کد خبر : 1457599 | 07 شهریور 1396 ساعت 15:52 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از دوری دو ماهه منتظری از استقلال

بازگشت مگویان؛ گزینه روی میز منصوریان

سرمربی استقلال می تواند با توجه به شرایطی که برای تیمش به وجود آمده است، مدافع ارمنی خود را به لیست این تیم برگرداند.

بازگشت مگویان؛ گزینه روی میز منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، در تمرین روز گذشته استقلال استخوان ترقوه پژمان منتظری، نامدارترین مدافع حال حاضر این تیم شکست تا او حداقل تا 2 ماه نتواند برای آبی ها بازی کند.


پژمان منتظری یکی از مهمترین خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات بود که با حضور او منصوریان امید زیادی به محکم کردن خط دفاعی تیمش داشت؛ اما مصدومیتی که نصیبش شد احتمالا تا پایان بازی های نیم فصل نمی تواند از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.


اما آنچه ابعاد این ماجرا را نگران کننده تر می کند این است که استقلال در حال حاضر در پست دفاع وسط تنها پادوانی و مجید حسینی را در اختیار دارد که این تعداد بازیکن اصلا برای بازی های فشرده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کافی نیستند.


با این شرایط شاید تنها گزینه روی میز منصوریان خارج کردن نام پژمان منتظری تا نیم فصل و بازگرداندن نام مگویان به لیست استقلال باشد، بازیکنی که در اول فصل نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و باشگاه حالا باید هزینه سرسام آوری بابت جدایی او پرداخت کند.


با این شرایط با حضور مگویان، منصوریان می تواند مشکل خط دفاع تیمش را حل کند و البته هزینه هایی که باشگاه باید برای او بپردازد مورد توجه است.


مدیربرنامه های مگویان در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به استقلال می گوید: فعلا خبری نیست. البته مگویان با نامه رسمی استقلال در لیست مازاد قرار گرفته است و اگر قرار باشد نام این بازیکن دوباره به لیست برگردد، باید بین طرفین توافق حاصل شود.

دیدگاه‌ها