کد خبر : 1457635 | 07 شهریور 1396 ساعت 17:43 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیتا: چرا به لیورپول پیوستم؟

نبی کیتا، ستاره لایپزیش روز گذشته به صورت رسمی با لیورپول قرارداد امضا کرد ولی یک سال قرضی برای تیم آلمانی به میدان خواهد رفت.

کیتا: چرا به لیورپول پیوستم؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از حرف و حدیث های بسیار، نبی کیتا روز گذشته به لیورپول پیوست. لایپزیش از ابتدای تابستان با هر پیشنهاد لیورپول مخالفت کرده بود اما در نهایت راضی به فروش ستاره گینه ای خود شد. با این شرط که او سال بعد به لیورپول اضافه شود.

طبق توافق صورت گرفته قرار است این هافبک گینه‌ای در تاریخ یکم جولای 2018 به جمع سرخپوشان آنفیلد اضافه شود.

 

 

1238055

 

 

کیتا که تابستان گذشته از ردبول سالزبورگ اتریش به لایپزیش پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم در 31 بازی بوندس‌لیگایی 8 گل به ثمر رساند، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:« خوشحالم که توافق بین دو باشگاه حاصل شد که این اجازه را به من می‌دهد تا تابستان آینده به لیورپول ملحق شوم و جزیی از این پروژه که من را به هیجان می‌آورد، خواهم شد. واقعیت این است که اهداف جاه طلبانه باشگاه مرا جذب خود کرد.»

 

 

کیتا افزود:« تا زمانی هم که در لایپزیش هستم، به تعهداتم به این باشگاه عمل خواهم کرد.

هر باری که پیراهن لایپزیش را به تن کنم، تمام توانم را برای این تیم به کار خواهم بست و تا آخرین بازی چنین رویکردی خواهم داشت. با توجه به اینکه تکلیف آینده‌ حرفه‌ای‌ام مشخص شد، حالا می‌توانم به لایپزیش برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ در فصل جاری کمک کنم. تا زمانی که تابستان آینده به لیورپول ملحق خواهم شد، هوادار پرشور این تیم خواهم ماند.»

دیدگاه‌ها